کد خبر : 1704325 | 05 شهریور 1399 ساعت 18:09 | 307.1K بازدید | 19 دیدگاه

دانشگر سورپرایز مجیدی در دربی

اعلام ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

ترکیب استقلال برای دربی 93 پایتخت مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با نظر فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی یازده بازیکن استقلال برابر پرسپولیس هستند.

 


همچنین در این بازی برای استقلال، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، آرش داجلیری، فرشید باقری، امیرحسین خدامرادی، شاهین طاهرخانی، علی دشتی، میلاد زکی‌پور و ارسلان مطهری روی نیمکت حضور دارند.


در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس همچون دیدارهای گذشته سیدحسین حسینی دروازه‌بان است. مهم ترین دغدغه آبی پوشان برای مسابقه امشب خط دفاع بود. جایی که گفته می‌شد روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر نمی‌توانند به دلیل مصدومیت استقلال را همراهی کنند اما با تلاش های کادرپزشکی و البته اصرار خود دانشگر این بازیکن به دربی رسید و در ترکیب اصلی نیز قرار گرفته است. بر این اساس دانشگر و غلامی در مرکز دفاع توپ خواهند زد. همچنین وریا غفوری و هرویه میلیچ دفاع های کناری آبی پوشان در جناح راست و چپ هستند.


در خط هافبک مسعود ریگی و علی کریمی در میانه زمین حضور دارند. فرشید اسماعیلی هافبک چپ استقلال است و آرش رضاوند در پست هافبک راست به میدان می‌رود. همچون دیدارهای گذشته مهدی قایدی و شیخ دیاباته هم مهاجمان استقلال را در بازی حساس با پرسپولیس تشکیل می‌دهند.


با توجه به این ترکیب ارسلان مطهری سرشناس ترین بازیکن نیمکت نشین استقلال خواهد بود که در نیمه دوم می‌تواند به عنوان تعویض طلایی به میدان برود.

دیدگاه‌ها