کد خبر : 1704332 | 05 شهریور 1399 ساعت 18:01 | 373.8K بازدید | 31 دیدگاه

حمله پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی

ترکیب پرسپولیس برابر استقلال مشخص شد

یحیی گل محمدی قصد دارد با تهاجمی‌ترین نفرات خود در دربی برابر استقلال قرار گیرد و از غیبت برخی نفرات دفاعی حریف سود ببرد.

ترکیب پرسپولیس برابر استقلال مشخص شد

 

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف پیش‌بینی‌ها گفته می‌شود یحیی گل محمدی برای دربی نیمه نهایی جام حذفی تغییرات جالبی در ترکیب خود شکل خواهد داد و روند تمرینات طی روزهای اخیر به شکلی بوده که به نظر می‌رسد او قصد دارد از ضعف غیبت چند مهره دفاعی حریف سود برده و به این شکل به دنبال این باشد تا با ارائه نمایش تهاجمی، شرایط سود بردن حریف از نفرات تهاجمی قدرتمندش را کاهش دهد.

 

بوژیدار رادوشوویچ که تنها گلر قابل اعتماد یحیی گل محمدی در این بازی خواهد بود تا این دروازه‌بان کروات بعد از چهار سال حضور در ایران، اولین دربی خود را درون دروازه‌ تجربه کند.

 

برای خط دفاعی نیز یحیی گل محمدی در نظر دارد تا از شجاع خلیل زاده بار دیگر در سمت چپ دفاعی سود ببرد و این موضوع می‌تواند تقابل ویژه‌ای از سوی این بازیکن با وریا غفوری و آرش رضاوند در سمت راست حریف شکل دهد. 

 

سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان نیز به عنوان دو مدافع میانی پرسپولیس به میدان خواهند رفت و وظیفه مقابله با سد هجومی استقلال با حضور شیخ دیاباته و مهدی قایدی را برعهده خواهند داشت. طبیعی است که وظیفه کنترل دیاباته برعهده کنعانی زادگان باشد که سومین دربی خود را تجربه خواهد کرد و سرخ‌ها امیدوارند اینبار مانع از درخشش مهدی قایدی نیز شوند.

 

در سمت راست نیز مهدی شیری که طی هفته‌های اخیر روند درخشانی را پشت سر گذاشته، بار دیگر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و باید دید مقابل فرشید اسماعیلی و میلیچ چه نمایشی خواهد داشت و اینبار اسیر قدرت دریبلینگ مهدی قایدی خواهد شد یا خیر. 

 

در خط میانی بزرگترین شوک توسط یحیی گل محمدی شکل گرفته است. کمال کامیابی نیا که بعد از محرومیت از بازی قبلی انتظار می‌رفت در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، از سوی یحیی نیمکت نشین شده تا احمد نوراللهی به عنوان تنها عنصر دفاعی در مرکز به دنبال مهار حریف باشد. 

 

مثلث تهاجمی پرسپولیس اما احتمالا روز سختی را برای آبی‌ها شکل دهند و بشار رسن، مهدی ترابی و سیامک نعمتی که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند، با تفکرات یحیی به دنبال مالکیت توپ و بازیسازی خواهند بود تا حریف برای تغذیه دیاباته و قایدی تمرکز کمتری داشته باشد.

 

در خط حمله نیز علی علیپور و وحید امیری حاضر خواهند شد. علیپور با ثبت سه گل طی دیدارهای اخیر مقابل استقلال، بزرگترین امید سرخ‌ها برای گشودن دروازه سیدحسین حسینی است و وحید امیری نیز که در دوران حضور در پرسپولیس موفق به گلزنی برابر استقلال نشده، امیدوار است خاطره گلزنی با پیراهن نفت و در ثانیه 40 را زنده کند و باید دید او قادر خواهد بود به هدف خود دست یابد یا خیر. 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
محمد حسین کنعانی زادگان
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
احمد نوراللهی
مهدی ترابی
سیامک نعمتی
بشار رسن
علی علیپور
وحید امیری

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 19 امروز بدون حضور تماشاگران و در استادیوم آزادی با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها