کد خبر : 1704366 | 05 شهریور 1399 ساعت 14:02 | 45K بازدید | 1 دیدگاه

چه کسانی فینال احتمالی از دست می دهند

تراکتور سازی شب گذشته به فینال رسید ولی رضا اسدی را به دلیل اخراج در فینال نخواهد داشت

چه کسانی فینال احتمالی از دست می دهند

به گزارش "ورزش سه "برنده دیدار امشب دو تیم استقلال و پرسپولیس به فینال خواهد رسید و برابر تراکتور صف آرایی خواهد کرد . در دیدار شب گذشته  دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتور مهدی تیکدری و رضا اسدی از تراکتور از داور مسابقه کارت زرد گرفتند که با اخراج اسدی همراه شد تا تراکتور این بازیکن تاثیرگذار را در فینال نداشته باشد. تیکدری نیز اولین کارت تورنمت را دریافت کرد و می تواند در فینال برابر پرشورها به میدان برود.


اما امروز در دیدار استقلال و پرسپولیس  شش بازیکن استقلال و چهار بازیکن پرسپولیس در خطر دو کارته شدن و از دست دادن فینال هستند که با توجه به مصدومیت ربیع خواه و انصاری شرایط برای بازیکنان پرسپولیس مناسبتر است .


در اردوی استقلال سیدحسین حسینی ، مسعود ریگی،فرشیداسماعیلی ،علی دشتی ،محمددانشگر و علی کریمی از سه دیدار قبلی این تیم از داورمسابقه کارت زرد دریافت کرده اند و درصورت گرفتن اخطار فینال رقابت ها را ازدست خواهند داد.


پرسپولیس نیز با پنج بازیکن تک اخطاره به این بازی پا خواهد گذاشت ، محسن ربیع خواه ، محمدانصاری ،فرشاد احمدزاده (بازیکن فولاد) تک اخطاره های پرسپولیس هستند که دو تای اولی به دلیل مصدومیت و فرشاد احمدزاده به دلیل انتقال به فولاد نه در بازی با استقلال حضور خواهند داشت و نه در دیدار فینال احتمالی این تیم برابر تراکتور.دو بازیکن درخطر محرومیت پرسپولیس محمدنادری و وحید امیری هستند که در صورت دریافت کارت زرد در داربی و پیروزی پرسپولیس در دیدار فینال نمی توانند به میدان بروند.

دیدگاه‌ها