کد خبر : 1704448 | 05 شهریور 1399 ساعت 20:43 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت نادری؛ سومین تغییر پرسپولیس!

به شکلی عجیب پرسپولیسی ها در یک ساعت اول بازی سه تغییر را تجربه کردند.

مصدومیت نادری؛ سومین تغییر پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در نیمه دوم نمایش قابل قبولی را ارائه کردند و موفق به گلزنی هم شدند اما چند دقیقه پس از گل بشار رسن، مصدومیت محمد نادری باعث شد تا یحیی گل محمدی این بار به شکلی اجباری مجبور به ایجاد تغییر شود.

 

نادری در دقیقه 60 ناگهان پای خود را گرفت و لنگان لنگان زمین را ترک کرد و تلاش کادر پزشکی سرخ ها برای بازگشت او نیز بی نتیجه ماند. این در حالی است که نادری در ابتدای نیمه دوم به جای سیدجلال حسینی وارد زمین شد و روی گل بشار رسن نیز نقش آفرینی کرد و پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی و درخشش دوباره این بازیکن شدند اما مصدومیت همه چیز را خراب کرد.

تعویض نادری سومین تغییر در ترکیب پرسپولیسی ها بود. پیش از این سیدجلال حسینی و مهدی شیری دو مدافع پرسپولیس از ترکیب بیرون رفتند و حالا با این تغییر، شمار تغییرات در خط دفاعی سرخ ها در یک نیمه به عدد 3 رسید.

همچنین پرسپولیسی ها در این بازی سه مدافع چپ مختلف را تجربه کردند؛ با شجاع خلیل زاده استارت زدند، با نادری ادامه دادند و حالا با امیری در حال سپری کردن دقایق آخر هستند.

 

این در حالی است که محمد نادری چند هفته را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داده بود اما در دو بازی قبلی حضور داشت و پرسپولیسی ها به بازگشت او خوش بین و امیدوار وار بودند.

دیدگاه‌ها