کد خبر : 1704537 | 06 شهریور 1399 ساعت 09:53 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان کار مهاجم ایرانی در فوتبال انگلستان؟ 

برایتون جهانبخش را به آلکمار پیشنهاد داد

مکس هوبرتز مدیرفنی تیم آلکمار می گوید که برایتون مهاجم ایرانی اش علیرضا جهانبخش را به تیم سابقش پیشنهاد داده است.

به گزارش" ورزش سه" روزگذشته علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی ایران در اینستاگرامش پست هایی  گذاشت که می شد آن ها را به معنای جدایی و پایان کار او به در برایتون تفسیر کرد. جهانبخش دیروز عکسی را از خودش در خیابانی خلوت و مقابل یک تابلوی "ورود ممنوع" منتشر کرد و در کپشن آن یک قلب و یک ایموجی ورود ممنوع را گذاشت. همبازی های او در تیم ملی هم در کامنت هایشان برای او ایموجی های بمب و آتش را گذاشتند که این می توانست اینگونه معنی شود که جهانبخش در آستانه جدایی از برایتون و پیوستن به تیمی جدید است.

 

 

1522908

 


در ادامه این پست روز گذشته برخی از  رسانه ها خبرهای عجیبی درمورد احتمال بازگشت جهانبخش به فوتبال هلند و تیم سابقش آلکمار منتشر کردند. FOX Sports  در این رابطه منتشر کرد که مکس هوبرتز مدیرفنی تیم آلکمار فاش کرده است که باشگاه انگلیسی که برای انتقال جهانبخش به تیم سابقش با او تماس گرفته است. 


در این گزارش همچنین آمده است که جهانبخش 27 ساله دو فصل پیش با نوزده میلیون یورو به برایتون رفت اما ماجراجویی موفقی در فوتبال انگلستان نداشت. او می تواند از این تیم جدا و پیش از این با آژاکس و پی اس وی آیندهوون برای انتقال در ارتباط بوده است اما برایتون او را به آلکمار پیشنهاد داده است. 

 

 

1522909

 


هوبرتز در گفت و گو با فاکس اسپورت همچنین گفت:" من با برایتون در تماس بوده ام. درواقع این کار بیشتر از طرف آنها انجام شد. آن ها پرسیدند آیا علیرضا گزینه ما هست؟ ما مدتی قبل در مورد این بازیکن با آن ها صحبت کردیم اما در حال حاضر جهانبخش گزینه ما نیست."


علیرضا جهانبخش تا سال 2023 با برایتون قرارداد دارد اما آنطور که مشخص است اینکه او فصل را در تیم دیگری و احتمالا در لیگ متفاوتی نسبت به انگلستان آغاز می کند. شواهد فعلا حاکی از بازگشت علیرضا به هلند حکایت دارند هرچند خودش در یکی از آخرین گفت و گوهایش گفته بود که علاوه بر هلند ازفوتبال آلمان هم پیشنهاداتی دارد و شاید او در تصمیمی متفاوت به بوندسلیگا برود.

دیدگاه‌ها