کد خبر : 1704538 | 06 شهریور 1399 ساعت 09:55 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

اتحاد و همدلی، رمز موفقیت تیم فرهاد

استقلال در روزی که لشگری از بازیکن مصدوم داشت، از سد یکی از پرمهره ترین پرسپولیس های چند سال اخیر گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارحساس و تماشایی استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی همه چیز داشت و قطعا اگر این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می شد، می توانست بر جذابیت های این دیدار مهیج، بیفزاید.


از چند روز قبل از این دیدار، اعلام شد که کریمی، چشمی، دانشگر و یزدانی به دیدار با پرسپولیس نمی رسند. اما یزدانی و دانشگر بازیکنانی بودند که با درخواست خودشان از مجیدی درخواست کردند که در لیست استقلال حضور داشته باشند تا بتوانند به تیم کمک کنند. با تلاش های کادر پزشکی استقلال، کریمی به هر نحوی که بود، به این بازی رسید.

 

 

1522911

 


پس از آنکه غیبت یزدانی و چشمی قطعی شد، محمد دانشگر که پیش از این به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده بود، خودش را به تمرین آخر استقلال رساند و به مجیدی اعلام کرد که با وجود مصدومیت، میخواهد برای استقلال بازی کند. دانشگر که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود، به هر شکلی بود به این بازی رسید و در دقیقه 93 با گلی که به ثمر رساند، استقلال را از خطر شکست، نجات داد.


سیاوش یزدانی، روزبه چشمی و داریوش شجاعیان با وجود غیبت در این دیدار، خودشان را به استادیوم رساندند تا به هم تیمی هایش دلگرمی داده و آنها را تشویق کنند. اشک های دانشگر و حسینی پس از سوت پایان بازی، بغل کردن های یزدانی، دیاباته و خدامرادی و در آغوش کشید شجاعیان توسط مجیدی، همگی نشان از اتحاد و همدلی در تیم فرهاد است. تیمی که عزمش را برای شکست دادن پرسپولیس جزم کرده بود و به نتیجه هم رسید.

 

 

1522910

 


استقلال امروز با ترکیب ناقصی بازی کرد که در دل همین ترکیب، چند بازیکن با مصدومیت برای تیم بازی کردند و چند بازیکن نیز به دلیل مصدومیت نتوانستند تیمشان را در دیدار مقابل پرسپولیس همراهی کنند. تعویض های پایان بازی دو تیم نشان داد که چقدر دست یحیی برای تغییر در تیمش بازتر از مجیدی است. ولی فرهاد با همین رمز اتحاد و وحدت بین کادرفنی و بازیکنانش، یک پیروزی شیرین را بدست آورد و حالا تنها یک دیدار تا تحقق دومین وعده اش فاصله دارد.


باید پذیرفت که فرهاد شایستگی این پیروزی را داشت و او در روزهایی که سرمربی استقلال شده، در هر دیدار چند مهره اصلیش را در اختیار نداشت، تا همینجا هم راضی کننده کار کرده و او لیاقت ستایش و پیروزی در شهرآورد نود و سوم را دارد.

دیدگاه‌ها