کد خبر : 1704546 | 06 شهریور 1399 ساعت 11:10 | 117.3K بازدید | 49 دیدگاه

تا خودی‌ها هستند پرسپولیس احتیاجی به دشمن ندارد

گل‌محمدی: اراده‌ای برای قهرمان کردن استقلال وجود داشت

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش در نشست مطبوعاتی این بار در اینستاگرام پست عجیبی را منتشر کرد که جنجال ساز خواهد بود.

 گل‌محمدی: اراده‌ای برای قهرمان کردن استقلال وجود داشت

به گزارش" ورزش سه" بعد از شکست پرسپولیس در دربی 93 و حذف این تیم از رقابت های جام حذفی سرمربی سرخپوشان با انتشار یک پست اینستاگرامی علاوه بر تاختن به برخی از مسئولان باشگاه درمورد موضوع جدایی بیرانوند و نحوه انتخاب بازیکنان خارجی مثل اوساگوآنا و همچنین مسایلی داخل باشگاه صحبت هایی را به زبان آورده است.


مهمتر از این اما اشاره یحیی به ادعایی است که روز گذشته در نشست مطبوعاتی مطرح کرد اینکه اراده ای برای قهرمانی استقلال وجود دارد.


این در حالی است که حتی هواداران پرسپولیس چندان این ادعای سرمربی تیمشان را خوش ندارند چرا که پذیرش این صحبت به منزله زیرسوال رفتن قهرمانی های متوالی سرخپوشان در لیگ است و ادعایی که رقیب آن ها در سال های گذشته مطرح کرده و البته بیشتر احساساتی به نظر می رسد.

 

 

1522935

 

 

گل محمدی که دقایقی بعد از انتشار این پست در اقدامی جدید تمام پست های اینستاگرامش را آرشیو کرد در شرایطی دست به این کار زده که از او  به عنوان یک مربی آرام و خوش اخلاق بعید است که چنین احساسی و ناپخته نظر بدهد. 


شاید بشود اینطور تفسیر کرد که گل محمدی بابت از دست دادن پیروزی در لحظات آخر مسابقه که او را به فینال جام حذفی می برد عصبانی است و شاید ای عصبانیت از دست خودش باشد که می توانست در این مسابقه به عنوان سرمربی بهتر عمل کند. البته کارنامه یحیی در پرسپولیس هنوز مثبت است و جا برای جبران اشتباهات وجود دارد. اما بهتر بود او بعد از این دربی پرهیجان با تبریکی به حریف این جشن فوتبالی را کامل می کرد نه اینکه چنین موضعی در مورد تلاش 120 دقیقه ای بازیکنان استقلال و پرسپولیس بگیرد.

 

 

1523053

 

گل محمدی دقایقی پس از پست جنجالی اش تمامی پست های اینستاگرامی اش را آرشیو کرد؛ با این‌کار می توان پست قبلی اش را کن لم یکن تلقی کرد

 

 

 

او در پست اینستاگرامی اش به فردی از داخل باشگاه پرسپولیس اشاره کرده که دستی در فضای مجازی دارد و با دخالت بی موقعش مانع از تعویق مسابقه شده است. اشاره او به این پست حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس است که به زعم یحیی برنامه های او را برای دربی برهم زده است.

 

 

1522940

دیدگاه‌ها