کد خبر : 1704547 | 06 شهریور 1399 ساعت 11:12 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر شادی برد؛ آغوش به جای هیس (عکس)

استقلال اگر پرسپولیس را نمی برد و به به دیدار پایانی جام حذفی صعود نمی کرد؛ ناکامی هایش در این فصل از بازی ها کامل می شد؛ ناکامی از این زاویه که از نگاه تماشاگران آبی و قرمز موفقیت یعنی قهرمانی درلیگ برتر و جام حذفی.

به گزارش" ورزش سه"، استقلال – پرسپولیس را در یک بازی سخت و پای یا پای برد؛ به خصوص که تا ثانیه های پایانی بازی بازنده بود که گل محمد دانشگر شرایط را تغییر داد و در نهایت آبی ها روی ضربات پالتی برنده شدند. و البته جذابیت های این بازی تماشاگران دو تیم را پای تلویزیون میخکوب کرد؛ با این خاطر که هر دو تیم ارایه گر بازی تهاجمی بودند. مدام توپ روی دروازه های آبی و قرمز بود و چهار بار توپ از خط دروازه ها گذشت. 

 

 

 

 

کادر فنی هر دو تیم 120 دقیقه به انضمام دقایقی که ضربات پنالتی زده شد؛ سختی را پشت سر گذاشتند. و در نهایت این برد این قدر ارزش داشت که فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق این گونه یکدیگر را در آغوش بگیرند و شادی کنند. انتقادات به خاطر امتیازات از دست رفته روی دوش کادر فنی آبی ها سنگینی می کرد و این برد بهانه ای بود که فرهاد و مجید نامجو نفس راحتی بکشند. سرمربی استقلال اینبار به جای علامت هیس ترجیح داد شادی دلش را با دستیارش تقسیم کند. 

 

بدون شک ادامه مسیر هم برای کادر فنی آبی ها سخت خواهد بود. تراکتور همانند استقلال در لیگ برتر شانس قهرمانی را خیلی زود از دست داد و حالا به دنبال قهرمانی در جام حذفی است. فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق باید خود را برای روزهای سخت تر آماده کنند. لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه لیگ برتر؛ البته استقلال با شیوه بازی تهاجمی در برابر پرسپولیس و اضافه شدن نفرات مصدوم و محروم می تواند به ماجراجویی خود با قدرت بیشتری ادامه دهد. 

 

 

دیدگاه‌ها