کد خبر : 1704560 | 06 شهریور 1399 ساعت 12:33 | 35.2K بازدید | 3 دیدگاه

سیامک؛ ستاره پرسپولیس در زمین استقلال (عکس)

حفظ سیامک نعمتی در ترکیب پس از تغییرات دقیقه 27، یکی از بهترین تصمیمات یحیی گل محمدی بود که یک نیمه درخشان را برای پرسپولیس ساخت.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی یکی از بهترین بازیکنان بعد از کرونای فوتبال ایران بوده است. هافبک شماره 88 سرخ ها که در این مدت اغلب در پست تخصصی اش یعنی هافبک راست بازی کرده، روز گذشته نیز در ترکیب اصلی سرخپوشان جای داشت و البته پس از نیم ساعت از خط میانی به پست دفاع راست منتقل شد تا جای مهدی شیری را در این منطقه بگیرد.

 

نعمتی که در نیمه اول با یک شوت سرکش دروازه سیدحسین را تهدید کرد و پرسپولیس را در آستانه گلزنی قرار داد، با انتقال به پست دفاع راست سرخ ها را در موقعیت بسیار خوبی از نظر دفاعی قرار داد و همچنین با نفوذهای متوالی، نقش پررنگی در حملات قرمزها از جناح راست ایفا کرد تا یکی از بهترین تصمیمات یحیی گل محمدی لقب گیرد.

 

 

 

 

رد پای سیامک در صحنه گل دوم پرسپولیس نیز به وضوح قابل مشاهده است. او با تصمیمی درست کامیابی نیا را صاحب توپ می‌دهد و در ادامه علی علیپور است که به زیبایی دروازه را فرو می‌ریزد اما نکته جالب این بود که نعمتی وارد محوطه جریمه شد و آماده استفاده از توپ سوم بود.

 

نعمتی در این بازی یک پاس کلیدی داد و 4 سانتر داشت و 5 کنش دفاعی هم ثبت کرد و با 4 دریبل موفق، یکی از بهترین های تیم گل محمدی بود. او همچنین نرخ 86% پاس صحیح را به ثبت رساند که عدد قابل قبولی است.

 

 

 

 

حالا با این نمایش بقای نعمتی در ترکیب سرخ ها برای بازی های آسیایی و البته فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد. بازیکنی که دچار افت محسوس شده بود، حالا به دوره اوج خود نزدیک شده و با این روند می‌تواند اوج جدیدی را در نمودار دوران فوتبالش ثبت کند اما نکته مهم این است که باید مراقب باشد که فراز و فرودهای قبلی تکرار نشوند و نمایش های بعد از کرونا ثبات بگیرند.

دیدگاه‌ها