کد خبر : 1704624 | 06 شهریور 1399 ساعت 18:26 | 33.6K بازدید | 5 دیدگاه

کنعانی زادگان برنده دوئل با دیاباته

کنعانی زادگان در شهرآورد نود و سوم به خوبی از پس مهار دیاباته برآمد.

به گزارش "ورزش سه"، ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را در دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص کرد و آبی پوشان با برتری در پنالتی ها، از سد حریف دیرینه خود گذشتند و راهی دیدار فینال شدند. حالا آنها برای قهرمانی باید مقابل تراکتور صف آرایی کنند.


اما در دربی نیمه نهایی جام حذفی، بالاخره شیخ دیاباته آقای گل لیگ برتر ایران توانست حضور در شهرآورد تهران را تجربه کند. دیاباته که بر اثر یک اتفاق عجیب در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و شهرآوردهای رفت و برگشت را از دست داد، این بار و در سومین دربی سال مقابل پرسپولیس به میدان رفت ولی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش نگذاشت.


دیاباته در دیدار مقابل پرسپولیس نتوانست درخشش در دیدارهای گذشته را تکرار کند و در جدال تن به تن مقابل کنعانی زادگان، کاری از پیش نبرد. در دیدار دیروز دو تیم، کنعانی زادگان 9 عملکرد دفاعی موفق داشت. او در 5 نبردهوایی نیز موفق بود و هیچ نبردهوایی را به بازیکنان استقلال واگذار نکرد.


اما در سوی مقابل، دیاباته روز خوبی را پشت سرنگذاشت. او 3 شوت به سمت دروازه پرسپولیس زد که یک مورد آن در چارچوب بود. دیاباته 7 نبرد هوایی موفق نیز داشت ولی با وجود قد بلندش، در 10 نبرد هوایی در مقابل مدافعین پرسپولیس شکست خورد. دیاباته و کنعانی زادگان 3 بار بر روی هوا با یکدیگر جدال داشتند که در هر 3 نبرد هوایی، مدافع پرسپولیس برنده شد و دیاباته هرگز نتوانست بالاتر از کنعانی زادگان ضربه سر بزند.

 

1523126


البته آقای گل لیگ برتر در کارهای دفاعی نیز به کمک تیمش آمد و دو مورد از نبردهای هوایی موفق او، در خط دفاعی بود. علاوه بر این، دیاباته 3 عملکرد دفاعی موفق نیز به ثبت رساند و یک بار نیز توانست بازیکنان پرسپولیس را دریبل بزند.


در پایان، شیخ دیاباته از سایت یازده نمره 6.6 را دریافت کرد و کنعانی زادگان نیز با وجود اینکه 2 بار دروازه تیمش باز شد، نمره خوب 6.9 را کسب کرد تا جزو خوب های بازی باشد.

دیدگاه‌ها