کد خبر : 1704706 | 07 شهریور 1399 ساعت 13:45 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیپو اینزاگی:

زلاتان می تواند به نفرین شماره ۹ میلان پایان دهد

پیپو اینزاگی، ستاره سابق میلان معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند به نفرین شماره 9 در این باشگاه خاتمه دهد.

زلاتان می تواند به نفرین شماره ۹ میلان پایان دهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد که بالاخره زلاتان ابراهیموویچ راضی به تمدید قرارداد میلان شده است چرا که شب گذشته خبرنگار معروف اسکای یعنی جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد که تمام توافقات لازم در این باره حاصل شده و ستاره سوئدی یک فصل دیگر در سن سیرو ماندنی است.

 

 

1522627

 

 

انتظار می رود که زلاتان ابراهیموویچ در فصل پیش رو پیراهن شماره 9 روسونری را بر تن کند. با این حال این پیراهن اصلاً یک شماره معمولی به حساب نمی آید چرا که پیش از این بر تن بزرگان زیادی بوده و طی مدتی سنگینی آن باعث عدم موفقیت بسیاری از ستاره ها بعد از حضور در روسونری شده است. مهاجمانی نظیر گونسالو ایگواین، الکساندر پاتو، آندره سیلوا، کریستوف پیونتک و... هیچگاه نتوانستند روزهای خوبی را با شماره 9 میلان سپری کنند.

 

با این حال یکی از موفق‌ترین شماره 9 های تاریخ باشگاه میلان یعنی پیپو اینزاگی معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند به طلسم این پیراهن پایان دهد. او در این باره گفت: " پوشیدن شماره 9 میلان برای هر کسی سخت است اما به نظر من نفرینی وجود ندارد. اگر ابراهیموویچ پیراهن شماره 9 را بر تن کند نفرین تمام شده است. بایگانی شدن این پیراهن اصلاً عادلانه نیست و من مطمئنم دوباره درخشش با آن آغاز خواهد شد."

دیدگاه‌ها