کد خبر : 1704797 | 08 شهریور 1399 ساعت 11:42 | 46K بازدید | 4 دیدگاه

کرونا بود نمی‌توانستم به ایران برگردم

استوکس: پولم را از پرسپولیس و تراکتور می‌گیرم

آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و تراکتور صحبت های جدیدی را به زبان آورده است.

استوکس: پولم را از پرسپولیس و تراکتور می‌گیرم

به گزارش ورزش سه، آنتونی استوکس که به طرزی مشابه از پرسپولیس و تراکتور جدا شد، در گفتگو با «ادینبرگ نیوز» گفته که هرگز قراردادش با پرسپولیس را نقض نکرده و همانطور که از تراکتور غرامت گرفت، به دنبال گرفتن حقوقش از پرسپولیس در فیفا خواهد بود. وی ماجرای کرونا را بهانه کرده و گفته که امکان قرنطینه در ایران نبود.

 

* تراکتوری ها دستمزدم را پرداخت نکردند


در تراکتور من بهترین گلزن تیم بودم و در پایان فصل اگر دچار مصدومیت نمی‌شدم، می‌توانستم بهترین گلزن لیگ برتر ایران باشم. چون تراکتوری‌ها دستمزدم را پرداخت نکردند، ناچار به جدایی از این تیم شدم و برای گرفتن حقم به فیفا شکایت کردم.

 

* در پی دریافت پولم از پرسپولیس هستم


از طریق وکلایم هنوز هم در پی دریافت پولم از باشگاه‌های تراکتور و پرسپولیس هستم. من هرگز قراردادم را نقض نکردم و این را در تراکتور به اثبات رساندم. اختلاف اولیه (با تراکتور) حل شده و فیفا چیزی را که حق من بوده است، با صدور رأی خود داد.

 

* نه فوتبال بود نه تمرین؛ باید قرنطینه می‌شدم


در پرسپولیس اوضاع کمی متفاوت بود، چون با شیوع ویروس کرونا ادامه کار برای من و برای باشگاه دشوار بود و از این بابت اطمینان دارم. من اما باید به سلامت خودم توجه می‌کردم. ایران جایی نبود که من بخواهم برای دو یا سه ماه در قرنطینه بمانم، این در حالی بود که نه فوتبالی بود، نه تمرینی و باید خودم را در آپارتمان قرنطینه می‌کردم.

 

* خوب کردم به ایران برنگشتم!


تصمیم گرفتم با فرزندانم به دوبلین بازگردم. باشگاه پرسپولیس می‌خواست من به ایران بازگردم، اما شیوع ویروس کرونا در ایران در وضعیت بدی بود و این بیماری ضربه بدی به آنها زده بود. از این رو صادقانه می‌گویم وقتی به عقب برمی‌گردم و نگاه می‌کنم، می‌بینم که تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم.

 

* استادیوم های ایران من را شگفت زده کرد


ایران کشوری زیبا با مردمان خوبی است. آنها چیزی را سخت نمی‌گیرند و خیلی از آنها انگلیسی صحبت می‌کنند، اما انگلیسی منقطع و این بعد از مدتی کار را دشوار می‌کند. وقتی به ایران رفتم و ابعاد ورزشگاه‌ها و امکانات‌شان را دیدم، شگفت‌زده شدم. آنها در بازی‌های‌شان 70 هزار تا 80 هزار نفر به ورزشگاه‌ می‌روند.

دیدگاه‌ها