کد خبر : 1704872 | 08 شهریور 1399 ساعت 18:32 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

همه در منچستریونایتد پشت مگوایر هستند

اسطوره یونایتد معتقد است اتفاقی که برای هری مگوایر در یونان رخ داده، باعث همدلی بیشتر رختکن با وی خواهد شد.

همه در منچستریونایتد پشت مگوایر هستند

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر هفته گذشته در حالی که برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده و دوستانش به یونان رفته بود به دلیل شرکت در یک نزاع بازداشت شد. اتهاماتی چون توهین و آسیب به مامور پلیس، خودداری از بازداشت و ارائه پیشنهاد رشوه به کاپیتان یونایتد وارد شده است.

او روز سه شنبه در دادگاه یونان در هر سه مورد متهم شناخته شد. قاضی حکم 21 ماه زندان برای این بازیکن صادر کرد اما مگوایر به این حکم اعتراض کرده و علنا بر بی گناهی خود تاکید کرده است.

 

 

1514840

 

 

نویل معتقد است که این اتفاقات می‌تواند تاثیر مثبتی روی تیم اوله گونار سولشر داشته باشد. مدافع سابق شیاطین سرخ به اسکای اسپرت گفت:« در طول سال ها شاهد اتفاقاتی بوده‌ام، اتفاقاتی که خودم در آنها دخیل بودم مانند مهمانی‌های کریسمی و اتفاقاتی که مردم در آن اشتباهاتی داشتند و کاری کردند که باعث ناراحتی سایرین شد. باید با آنها روبرو شد چون نمی‌توان کاری در این باره انجام داد.»

 

 

1509759

 

 

نویل ادامه داد:« هری احساس نمی‌کند که کار اشتباهی انجام داده باشد اما در چنین لحظاتی باید از خودش بپرسد که آیا کاری می‌توانست انجام دهد تا از این شرایط  به دور بماند؟ معتقدم 100 درصد بازیکنان یونایتد و رختکن و باشگاه کنار هری مگوایر خواهند ایستاد و خودم نیز به عنوان یک هوادار او را در رسانه‌ها مورد قضاوت قرار نخواهم داد.»

دیدگاه‌ها