کد خبر : 1704956 | 09 شهریور 1399 ساعت 12:20 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی: دی‌بروین بهترین هافبک امروز دنیا است

ژاوی ستاره سابق بارسلونا می‌گوید کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی بهترین هافبک حال حاضر دنیا بوده و یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان خط میانی است.

ژاوی: دی‌بروین بهترین هافبک امروز دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اسطوره و بازی‌ساز سابق بارسلونا می‌گوید کوین دی بروین در حال حاضر بهترین هافبک دنیا است. ژاوی همچنین معتقد است دی بروین نسبت به همه رقبای خود که از بهترین هافبک‌های دنیا هستند یک سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد.

 

1511981

 

دی بروین از زمانی که در سال 2015 با قراردادی 73 میلیون دلاری از ولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست در این پنج سال موفق شده خود را به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی منچسترسیتی مطرح کند. او در 222 بازی برای سیتی 57 گل به ثمر رسانده و 89 پاس گل داده.

 

ژاوی که خود در دوران درخشش در بارسلونا به عنوان مهندس خط میانی و بهترین هافبک دنیا شناخته می‌شد می‌گوید در حال حاضر بهترین و خلاق‌ترین هافبک دنیا کسی نیست جز کوین دی بروین‌، ستاره بلژیکی منچسترسیتی.

 

1523547

 

ژاوی در مصاحبه با قطر ایرویز در این باره گفت: " کوین دی بروین از منچسترسیتی به نظر من نسبت به بقیه هافبک‌های حال حاضر در سطحی بالاتر قرار دارد. او یک هافبک بی نظیر است که می‌تواند نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد. دی بروین با اینکه نسبتاً جوان است ولی بدون شک بهترین هافبک امروز دنیا است".

 

 

دیدگاه‌ها