کد خبر : 1704966 | 09 شهریور 1399 ساعت 13:30 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیچ: یونایتد باید قهرمان شود‌، بهانه نداریم

نمانیا ماتیچ ستاره صرب منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ فصل آینده باید برای فتح لیگ برتر مبارزه کنند و هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن یونایتد مسموع نیست.

ماتیچ: یونایتد باید قهرمان شود‌، بهانه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ ستاره 32ساله صرب منچستریونایتد که اخیراً قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده می‌گوید شیاطین سرخ برای پایان دادن به هفت سال دوری این تیم از جام قهرمانی لیگ برتر مصمم هستند. ماتیچ می‌گوید یونایتد باید برای قهرمانی مبارزه کند و هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن مسموع نیست.

 

از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن مربی افسانه ای یونایتد در سال 2013 دستهای شیاطین سرخ از رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر کوتاه مانده. در سالهای بعدی دیوید مویس، لوئیس فن خال و ژوزه مورینیو آمدند و رفتند ولی هیچکدام نتوانستند تیم را دوباره قهرمان انگلیس کننند. ماتیچ و هم بازی‌هایش حالا امیدوارند با هدایت سولسشر بتوانند به این دوران ناکامی خاتمه دهند.

 

ماتیچ در این باره گفت: " فصل آینده هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست. ما باید با تمام توان مبارزه کنیم. باید برای قهرمانی بجنگیم. من معتقدم ما در سالی که گذشت گاهی خیلی راحت امتیاز از دست دادیم. این اتفاق دیگر نباید تکرار شود".

 

ستاره صرب منچستریونایتد در ادامه گفت: " ما اجازه دادیم لیورپول قهرمان شود. آنها ده بازی مانده به پایان فصل قهرمان شدند و این تقصیر ما هم بود. دیگر هرگز نباید چنین اجازه‌ای بدهیم. باید تا آخرین لحظه بجنگیم و مبارزه کنیم. باید اعتماد به نفس بیشتر داشته باشیم و مسئولانه بازی کنیم".

 

1509137

 

دیدگاه‌ها