کد خبر : 1705028 | 09 شهریور 1399 ساعت 21:49 | 77.7K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح همسر حجازی درباره اتفاقات بعد از دربی

همسر مرحوم ناصر حجازی به حواشی روزهای اخیر واکنش نشان داد و آن‌ها را بسیار غیرقابل باور دانست.

توضیح همسر حجازی درباره اتفاقات بعد از دربی 

به گزارش "ورزش سه" انتشار یک کلیپ از منزل مرحوم حجازی در روز دربی 93 باعث شد تا یک عبارت در آن کلیپ، حواشی بسیاری را در دنیای مجازی بسازد؛ هر چند بابت موضوع پیش آمده خانواده حجازی در بیانیه‌ای عذرخواهی کردند اما هنوز در شبکه های اجتماعی این ویدئو به سرعت در حال وایرال شدن است که بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی از این بابت بسیار متعجب شده است.

 

وی در گفتگو با خبرنگار ما درباره موضوع پیش آمده گفت: من همیشه عادت دارم که در ضربات پنالتی به اتاق می‌روم و از بقیه دوستان می‌خواهم نتیجه را بگویند که چه می‌شود، این عادت از زمان بازی آتیلا (حجازی) بود و اکنون هم من این عادت را دارم که در مواقع ضربات پنالتی به اتاق دیگری می‌روم. آن زمان ضبط کلیپ هم نبودم که بخواهم متوجه بشوم اما پس از این‌که در جریان قرار گرفتم، با آن شخصی که کلیپ را گرفته بود برخورد داشتم.

 

شفیعی در ادامه صحبت‌های خود افزود: اما فکر نمیکنم آن کلمه‌ای که در ویدئو به گوش می‌رسد، چندان عجیب باشد که اینچنین ولوله‌ای به پا شده است؛ چون که من بارها در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کرده‌ام و می‌دانم که متاسفانه جو ورزشگاه‌های ما هم چندان مثبت نیست که این‌چنین آن عبارت حاشیه‌ساز شده است و عبارات بسیار زشت‌تری بیان می‌شود. مسئله دیگری که باید بگویم این‌که اگر آن عبارت زشت بود چرا که هزاران عبارت زشت‌تر را در پاسخ به این اتفاق در خانواده حجازی مطرح کردند؟

 

همسر مرحوم حجازی در واکنش به احترام گذاشتن برای پرسپولیسی‌ها گفت: من همیشه احترام پرسپولیسی را نگه می‌دارم چرا که برای مثال برادرم پرسپولیسی است و این اتفاق عجیبی نیست؛ در پایان بازی هم نوشتم با احترام و خسته نباشید به تلاش بازیکنان و کادرفنی هر دو تیم. حالا از این هجمه و حواشی که شکل گرفته است بسیار متعجب هستم که چرا یک عبارت این‌چنین باعث شکل گیری حواشی بسیار شده است. البته نمی‌خواهم خدایی ناکرده این کار را توجیه کنم و قطعا نباید این اتفاق در خانه مرحوم حجازی می‌افتاد اما بیانیه عذرخواهی هم دادیم و واقعا نمی‌دانم چرا همچنان این هجمه‌ها وجود دارد.

دیدگاه‌ها