کد خبر : 1705080 | 10 شهریور 1399 ساعت 10:20 | 64.1K بازدید | 5 دیدگاه

پاتک بارسا به سیتی: گابریل ژسوس در نوکمپ؟

گزارشها حاکی از آن است که بارسا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز، گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی را هدف گرفته است.

پاتک بارسا به سیتی: گابریل ژسوس در نوکمپ؟

به گزارش "ورزش سه"، برخی رسانه‌های ورزشی در اروپا مدعی هستند بارسلونا برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز تصمیم دارد گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی را به نوکمپ منتقل کند اما سیتی از سوی دیگر تمایلی برای از دست دادن او ندارد.

 

1523665

 

با اینکه ژسوس در سیتی پشت سر سرخیو آگوئرو گزینه دوم این تیم در خط حمله به حساب می آید ولی با اینحال مدیران سیتی به هیچ وجه خواهان از دست دادنش نیستند. حتی اگر قرار باشد در صورت توافق دو باشگاه برای مذاکره درباره انتقال لیونل مسی، نام ژسوس از طرف بارسلونا مطرح شود گواردیولا و مدیریت سیتی دوست ندارد او را دست کم امسال از دست بدهد.

 

1522362

 

برخی رسانه‌های انگلیسی گفته بودند که علاوه بر ژسوس ممکن است ریاض محرز و برناردو سیلوا هم از طرف بارسا در ازای واگذاری مسی درخواست شوند ولی امروز تایمز لندن اعلام کرد که این شایعات صحت ندارد.

 

اما در گزارشهایی دیگر که اخیراً مطرح شده آمده که سیتی معتقد است با پرداخت 100 میلیون یورو وجه نقد و واگذاری بازیکنانی مثل اریک گارسیا و آنجلینیو به بارسلونا می تواند کاتالانها را به واگذاری لئو مسی متقاعد کند بدون اینکه نیازی به از دست دادن بازیکنان مطرح خود مثل ژسوس، محرز و سیلوا داشته باشد.

 

1523664

 

 

دیدگاه‌ها