کد خبر : 1705082 | 10 شهریور 1399 ساعت 10:18 | 203.7K بازدید | 14 دیدگاه

شاید انصاری و نادری بروند - آقایی جایگزین شود؛

چپ پرسپولیس و تغییراتی که فکرش را هم نمی‌کنید!

تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا در روزهای اخیر تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد.

چپ پرسپولیس و تغییراتی که فکرش را هم نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 10 روز مانده تا اعزام پرسپولیس به دوحه برای انجام ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی به دنبال تقویت تیم خود است و  در این راستا با توجه به مصدومیت دو بازیکن این تیم، خروج از آنها از لیست پرسپولیس برای این بازی‌ها در مرحله اول اقدام سرخ‌ها قرار دارد.

 

محسن ربیع خواه که از چندی قبل به دلیل ترک استخوان پا مورد عمل جراحی قرار گرفته و دور از تمرینات است، در این رقابت‌ها پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد. از سوی دیگر محمد انصاری نیز که دومین بار از ناحیه رباط صلیبی مورد عمل جراحی قرار گرفته، دیگر بازیکنی است که از لیست پرسپولیسی‌ها برای این مرحله از رقابت‌ها کنار گذاشته خواهد شد و همین غیبت باعث می‌شود تا گل‌محمدی پروژه خرید مدافع چپ را به عنوان یک اولویت دنبال کند.

 

مهمترین تصمیم از سوی یحیی گل محمدی نیز مربوط به همین قسمت یعنی سمت چپ دفاعی این تیم است. جایی که در طول نیم فصل دوم دستخوش تغییرات زیادی شد و بارها از سوی سرمربی سرخ‌‎ها مورد آزمون و خطا قرار گرفته است. محمد انصاری، محسن ربیع خواه شجاع خلیل زاده، وحید امیری و محمد نادری بازیکنانی بودند که در طول رقابت‌های نیم فصل دوم برای این تیم در این پست به میدان رفتند و حالا شاید چند تصمیم اساسی، ثبات را به این منطقه از زمین برگرداند.

 

با این حال یکی از اقدامات اساسی یحیی گل محمدی با توجه به غیبت محمد انصاری و محسن ربیع خواه دو بازیکن چپ پای این تیم، مذاکره با بازیکنی برای حضور در این پست است. خصوصا اینکه یحیی علیرغم کیفیت فنی قابل توجه محمد نادری، در طول دیدارهای منتهی به انتهای فصل تمایل چندانی برای سود بردن از این بازیکن نیز نشان نداده و بیشتر از شجاع خلیل زاده و وحید امیری در پست دفاع چپ استفاده کرده است.

 

طبق شنیده‌ها، خارج کردن نام محمد انصاری به دلیل مصدومیت طولانی مدت این بازیکن در دستور کار باشگاه با توجه به درخواست یحیی گل محمدی قرار گرفته است و احتمالا این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در نیم فصل بار دیگر در صورت تایید پزشکی به این تیم اضافه خواهد شد. از سوی دیگر شایعات جدی درباره جذب سعید آقایی، مدافع چپ تبریزی سپاهان که به تازگی با این تیم فسخ کرده نیز به گوش می‌رسد تا احتمالا شاهد جدایی محمد نادری نیز باشیم.

 

نادری که به عنوان قرضی از تیم کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوسته، با توجه به اینکه تاکنون دو مرحله به عنوان قرضی در پرسپولیس حضور داشته اکنون باید مذاکرات برای قرارداد دائمی‌اش صورت گیرد. موضوعی که تا به این لحظه از سوی باشگاه پرسپولیس دنبال نشده و این مساله نشان می‌دهد که آنها تمایلی برای مذاکره با کورتریک و دریافت رضایتنامه این بازیکن ندارند و احتمالا با جذب سعید آقایی باید در انتظار پایان همکاری با محمد نادری بود چرا که برای ادامه همکاری با نادری پرسپولیسی ها به ارز خارجی احتیاج دارند.

 

باشگاه پرسپولیس در اواخر هفته گذشته لیست ابتدایی خود را به کنفدراسیون آسیا ارسال کرده و تا 5 روز قبل از بازی با التعاون باید لیست نهایی خود را برای حضور در مرحله گروهی این رقابت‌ها را مشخص و اعلام کند و باید دید برای سمت چپ خط دفاعی نام چه بازیکنی ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها