کد خبر : 1705142 | 10 شهریور 1399 ساعت 15:47 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

سرباز پرسپولیس هستم و در تیم می‌مانم

کنعانی زادگان: از پنالتی زدن به استقلال نترسیدم

محمدحسین کنعانی زادگان درباره شایعه ترس بازیکنان پرسپولیس از پنالتی زدن در مقابل استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است.

کنعانی زادگان: از پنالتی زدن به استقلال نترسیدم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که دقایقی قبل از باشگاه خارج شد، در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: آمدم باشگاه ها و صحبت هایی را با مدیرعامل عزیز انجام دادیم. من قرارداد دارم و مثل یک سرباز در اختیار پرسپولیس هستم و ببینیم چه می‌شود. من یک قراردادی داشتم و یک سری بند هم داخل قراردادم بود و قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

 

این مدافع سرزن درباره میزان دریافتی اش گفت: یک سری مشکلات وجود دارد و باشگاه هم مشکلاتی از بدهی به مربیان خارجی دارد و امیدوارم این مشکلات زودتر حل شوند.

 

وی با اشاره به وضعیت خوب سرخ ها اظهار داشت: الان شرایط تیم خیلی خوب است و ما تیم قهرمان هستیم و توانایی مان را نشان دادیم و الان فکر و ذکرمان را روی بازی التعاون گذاشتیم و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

 

کنعانی زادگان در ادعایی جالب گفت: ما کل جهان طرفدارانمان را داریم و پرسپولیس واقعا باشگاه بزرگی است و از نظر هواداری در آسیا حرف اول را می‌زند. ممکن است بازی های آسیایی با حضور تماشاگران باشد و در این صورت هواداران خواهند آمد و ما را حمایت خواهند کرد.

 

بازیکن شماره شش سرخ ها درباره بازی دربی توضیح داد: دربی تمام شد و ما تمام تلاشمان را کردیم. ما تا دقیقه 91 جلو بودیم و یک لحظه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و بازی به پنالتی کشیده شد و این 50-50 بود و نمی‌شود.

 

وی راجع به ناکامی اساگوآنا گفت: من در مورد بازیکنان نمی‌توانم صحبت کنم چون خودم بازیکن هستم. این از لحاظ فنی برمی‌گردد به این که مربی چه نظری دارد.

 

کنعانی در خصوص رادوشوویچ نیز عنوان کرد: همه بازیکنان ما خوب و باتعصب هستند. رادوشوویچ همیشه از دل و جانش گذاشته و کسی دوست ندارد اشتباه کند. فوتبال با اشتباهات معنا دارد و من هم نمی‌گویم او اشتباه کرده. وقتی تیم گل می‌زد کل تیم زحمت کشیده و وقتی گل هم می‌خورد فقط یک نفر مقصر نیست که بگوییم این بازیکن اشتباه کرده یا توپ را لو داده.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس درمورد خرید مدافعان جدید اظهار داشت: اصلا فرقی ندارد و هرکسی بیاید پرسپولیس چه ما باشیم و چه نباشیم این اسم بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند و ما می‌خواهیم این تیم قهرمان شود. امیدوارم هرکسی هم که می‌آید به تیم کمک کند و هواداران خوشحال شوند.

 

او درباره شایعه ترس بازیکنان از پنالتی زدن در دربی گفت: بازیکنان 120 دقیقه بازی کردند و خستگی در ساقشان بود و من گرفتگی شدید عضلانی داشتم و وقت اضافی نیمه دوم هم چند بار افتادم زمین و از نظر بدنی تضعیف شدیم. اصلا چنین چیزی نبود که کسی ترسیده باشد. علیپور و بشار تعویض شدند و من هم جزو پنالتی زنان بودم که دچار گرفتگی شدم.

 

دیدگاه‌ها