کد خبر : 1705161 | 10 شهریور 1399 ساعت 17:28 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقاجان‌پور: تا آخر هفته تیم جدیدم مشخص می‌شود

مدافع جوان شهرخودرو اعلام کرد قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده و به زودی تیم جدیدش را معرفی می‌کند.

آقاجان‌پور: تا آخر هفته تیم جدیدم مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد آقاجان‌پور با اشاره به شرایط حضورش در شهرخودرو اظهار کرد: سه سال خوب در پدیده و شهرخودرو داشتم و در این مدت توانستم بازی‌های زیادی به‌عنوان یک بازیکن جوان انجام دهم. به همراه تیم توانستیم در رده چهارم جدول قرار بگیریم و سهمیه آسیایی کسب کنیم و شهرخودرو برای نخستین بار حضور در لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

 

او در مورد حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال و پاختاکور سطح بالایی از نظر فنی داشتند و در گروه سختی قرار گرفتیم که رقابت با این تیم‌ها تجربه خوبی بود.

مدافع شهرخودرو یادآور شد:  در دو سال اخیر با حضور آقای حمیداوی تیم سر و سامان گرفت و نباید از زحمات آقا یحیی هم چشم‌پوشی کرد چون خیلی برای این تیم زحمت کشید تا سهمیه آسیایی بگیرد و دیگر مربیان هم مثل سرآسیایی و بختیاری‌زاده هم در این تیم  تلاش خود را کردند.

آقاجان‌پور ادامه داد: به سید مهدی رحمتی بخاطر انتخاب‌اش به‌عنوان سرمربی شهرخودرو تبریک می‌گویم و امیدوار هستم تیم با حضور او نتیجه بگیرد. آخرین باری که یک مربی- بازیکن در لیگ برتر داشتیم، علی دایی بود که توانست با سایپا به قهرمانی برسد و حالا این شرایط برای رحمتی به وجود آمده است.

 

او پیرامون شرایط همکاری‌اش با شهرخودرو ابراز کرد: قراردادم با شهرخودرو تمام شده و در حال مذاکره با چند تیم هستیم. ان‌شاءالله تا آخر هفته تیم جدیدم مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها