کد خبر : 1705170 | 10 شهریور 1399 ساعت 18:16 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

در مراسم معارفه

سیلوا: به سوسیداد نیامده ام تا جانشین اودگارد شوم

داوید سیلوا ستاره سابق سیتی از فصل پیش رو برای سوسیداد بازی خواهد کرد تا جای خالی مارتین اودگارد را پر کند.

سیلوا: به سوسیداد نیامده ام تا جانشین اودگارد شوم

به گزارش "ورزش سه"، پس از 10 فصل حضور فوق العاده موفق در منچستر سیتی، داوید سیلوا دو هفته پیش به شکل رسمی این باشگاه را ترک کرد و به لالیگا بازگشت تا در رئال سوسیداد توپ بزند.


سیلوا در حالی سوسیداد را انتخاب کرد که بسیاری گمان می کردند او به طور قطعی به لاتزیو می پیوندد اما این بازیکن در حرکتی غیرمنتظره قراردادی دو ساله با باشگاه اسپانیایی امضا کرد. باشگاه باسکی بعد از جدایی مارتین اودگارد و بازگشت او به رئال خیلی زود دست به کار شد و سیلوا را به خدمت گرفت.

 

 

1523769

 

 

 داوید سیلوا ساعاتی پیش در جلسه معارفه‌اش به خبرنگاران درباره بازگشت به فوتبال اسپانیا و حضور در سوسیه‌داد گفت:« خوشحالم که می‌خواهم اینجا کارم را شروع کنم و بی تاب شروع کار با هم‌تیمی‌های جدیدم هستم.

سوسیداد فوتبال خوبی بازی می‌کند و من هم امیدوارم چیز جدیدی به تیم اضافه کنم و سال‌های خوبی را اینجا سپری کنم. انتظارات بالایی دارم و می‌خواهیم در این تیم برای کسب افتخار و جام بجنگیم.»

 

 

1504613

 

 

جانشینی اودگارد:« اینجا نیامده ام تا جانشینی کسی شوم. من داوید سیلوا هستم و دوست دارم تاثیرگذاری خود را در سوسیداد داشته باشم.»

 

پست بازی:« در همان پستی بازی خواهم کرد که در تمام دوران کاری‌ام در آن حضور داشتم و به دلیل تجربه‌ام نفش مهمی در تیم خواهم داشت. به بازیکنان جوان هم کمک خواهم کرد.»

 

 

1523768

دیدگاه‌ها