کد خبر : 1705233 | 10 شهریور 1399 ساعت 21:24 | 88.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین ستاره ایرانی سری آ در نقش جدید (عکس)

ستاره سابق استقلال از امروز نقش جدیدی را در لیگ برتر فوتبال ایران برعهده گرفته است تا بیش از پیش نام او را در رسانه‌ها و جراید بشنویم.

به گزارش "ورزش سه"، در کادرفنی اعلام شده از سوی مهدی رحمتی پس از پذیرش سمت سرمربیگری شهر خودرو، نام چهار دستیار استقلالی به چشم می‌خورد؛ محمد نوازی، علی سامره، اشکان نامداری و علی اصغر قربانعلی پور. چهار چهره‌ای که هر کدام در نقش مربی سابقه حضور در باشگاه استقلال را دارند و تنها علی سامره است که برخلاف سایرین، مربی آکادمی آبی‌ها بوده و جایی در تیم فنی بزرگسالان نداشته است.

سامره که اولین بازیکن فوتبال ایران است که توانسته در سری آ توپ بزند، بلافاصله پس از خداحافظی خود از فوتبال در تیم نوجوانان استقلال سمت سرمربیگری را پذیرفت و سپس در تیم امید آبی‌ها حضور یافت که کارنامه قابل قبولی را به ثبت رساند و پس از آن، دو تجربه سرمربیگری در تیم‌های کیان بختیاری زاگرس و مس رفسنجان را در کارنامه خود دارد.

 

1523818

 

اما وی ماموریتی دشوارتر از همیشه را در مشهد پذیرفته و باید در کنار مهدی رحمتی که تجربه مربیگری ندارد، در قامت دستیار کار خود را دنبال کند و اولین تجربه مربیگری لیگ برتری خود را نیز این‌چنین به دست آورد.

دیدگاه‌ها