کد خبر : 1705311 | 11 شهریور 1399 ساعت 10:23 | 29.1K بازدید | 2 دیدگاه

سلیمی قبل از فینال سد راه آبی‌ها شد!(عکس)

مدافع تراکتور در تمرینات با تمام توان کار می‌کند تا بتواند مقابل استقلال بدون اشتباه ظاهر شود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را در فصل ۹۹-۹۸ به دست آورد و در جام حذفی نیز به فینال صعود کرد، اما شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار پایانی این رقابت‌ها کار راحتی مقابل تراکتور نخواهند داشت چراکه خط دفاعی سرخ پوشان تبریزی نیز جزو بهترین‌ها بوده و به راحتی اجازه حمله به حریفان را نمی‌دهد.

 

ایمان سلیمی، یکی از مدافعان تراکتور است که همیشه تلاش زیادی انجام داده تا مهاجمان حریف کمترین خطر را روی دروازه تیمش داشته باشند و در نبردهای هوایی و زمینی و دفع توپ نیز همواره موفق بوده است.

 

1523882

 

سلیمی که در زدن ضربات سر و دفع توپ از محوطه جریمه تیمش روی ارسال حریفان برتری نسبی نسبت به مهاجمان مقابل خود داشته، کار چندان راحتی برای مهار نفراتی همچون شیخ دیاباته و مهدی قایدی در بازی فینال ندارد ولی با انگیزه‌ای که در تمرینات نشان داده، ثابت کرده که می‌تواند مقابل آبی‌ها ایستادگی کند.

 

در تمرین روز گذشته تراکتور، ساکت الهامی شبیه‌سازی بازی با استقلال را به دادن کاورهای آبی به تعدادی از بازیکنان انجام داد که سلیمی در این جلسه تمرینی پُرتلاش ظاهر شد و نگذاشت بازیکنان مقابل او به خواسته خود برسند؛ کاری که باید مقابل استقلال هم انجام دهد و در راه موفقیت تیمش قدم بردارد.

دیدگاه‌ها