کد خبر : 1705423 | 11 شهریور 1399 ساعت 17:50 | 60.1K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای جنجالی زنوزی

عراقچی برای یک باشگاه با مظاهری تماس گرفت

محمدرضا زنوزی در ادامه مصاحبه‌های جنجالی خود این‌بار پرده از تماس معاون وزیر امور خارجه برای انتقال محمدرشید مظاهری به یک تیم پایتخت برداشت.

عراقچی برای یک باشگاه با مظاهری تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه" از صبح امروز محمدرضا زنوزی در دو مصاحبه درباره آینده تراکتور صحبت‌های بسیاری را مطرح کرد و در بخشی از صحبت‌های خود، کنایه بزرگی به مدیرعامل استقلال زد و گفت اصلا او را نمی‌شناسد و اگر وزیر ورزش صحبتی کرده باشد، او می‌تواند پاسخش را بدهد وگرنه پاسخ سعادتمند را باید یکی از ارکان باشگاه تراکتور بدهد!

 

حال وی دقایقی قبل در گفتگوی خود با رادیو ورزش، صحبت‌های جنجالی تازه‌ای را مطرح کرد؛ مالک باشگاه تراکتور در واکنش به جدایی رشید مظاهری گفت: چرا عراقچی (معاون وزیر امورخارجه) باید برای انتقال این دروازه بان به یک تیم تهرانی با ما تماس بگیرد؟ چرا باید بگوید من کار تو را درست کردم به این باشگاه بروی؟ رشید مظاهری با ما قرارداد دارد و به هیچ عنوان اجازه جدایی‌اش را نمی‌دهیم.

 

او درباره این‌که مقصودش کدام باشگاه است ادامه داد: کاملا مشخص بوده که خانواده عراقچی طرفدار کدام تیم هستند و نیاز به توضیح بیشتری نیست.

 

زنوزی درباره خطر تعلیق فوتبال ایران هم گفت: عده‌ای منافق از داخل کشور به فیفا خط می‌دهند و متاسفانه از خطر تعلیق حرف می‌زنند.

دیدگاه‌ها