کد خبر : 1705433 | 11 شهریور 1399 ساعت 18:36 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاقات جذاب برای رئال، بارسا و اتلتیکو

سپتامبر؛ ماه معارفه فوق ستاره ها در لالیگا

در اینجا به چند اتفاق مهم لالیگا در ماه سپتامبر اشاره می کنیم.

سپتامبر؛ ماه معارفه فوق ستاره ها در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لالیگا همواره صحنه رخ دادن اتفاقات جالبی بوده که برخی از آن ها در ماه آگوست به وقوع پیوسته‌ است؛ حالا اما در این جا قصد داریم به مهم ترین آن ها اشاره کنیم.

 

شروع خوب زلاتان با بارسا-31 آگوست 2009
زلاتان اصلا یک فرد خجالتی محسوب نمی شود. او که به تازگی از اینتر به بارسلونا منتقل شده بود، در اولین بازی خود برای این تیم مقابل اسپورتینگ خیخون به میدان رفت و اتفاقا با یک ضربه آکروباتیک برای بلوگرانا موفق به گلزنی شد. او در هر چهار بازی بعدی بارسا نیز گلزنی کرد و در اولین الکلاسیکوی خود که در ماه نوامبر برگزار شد، به پیروزی رسید. اگر چه به نظر می رسید که سرمربی وقت بارسلونا یعنی پپ گواردیولا اعتقاد داشت که ستاره سوئدی از نظر تاکتیکی با بازی کنار مسی همخوانی ندارد اما با این حال او در همان فصل آمار خیره کننده 16 گل و 9 پاس گل را به ثبت رساند.

 

ژائو فلیکس وندا متروپولیتانو را هیجان زده می کند- یک سپتامبر 2019
در یک سپتامبر 2019 ورزشگاه وندا متروپولیتانو روز پر هیجانی را به خود دید چرا که خرید جدید این تیم یعنی ژائو فلیکس اولین گل خود را برای اتلتیکومادرید به ثمر رساند. او این گل را با اعتماد به نفس و خونسردی بسیار بالایی وارد دروازه ایبار کرد. فلیکس در چند بازی بعدی نیز مقابل تیم های ختافه و لگانس نیز عملکرد خوبی ارائه داد اما مصدومیت باعث شد که ترمز او کشیده شود. با این حال می توان از او به عنوان یکی از خوب های تیم دیگو سیمئونه در فصلی که گذشت یاد کرد.

 

 

1524064

 

 

بیل در راه رونالدو- 2 سپتامبر 2002 و 2013
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در تاریخ دو سپتامبر 2002 در مراسم معارفه رونالدو نازاریو در سانتیاگو برنابئو گفت: " رونالدو، اینجا خانه تو است."
همچنین چند سال بعد گرت بیل تقریبا در همان نقطه ایستاد و در معارفه خود گفت: " با پیوستن به رئال مادرید، رویای من به واقعیت تبدیل شود."
رونالدو و بیل هر دو سریعا شروع به درخشش کردند؛ ستاره برزیلی در اولین لمس توپ خود با لباس رئال مقابل آلاوس به گل رسید و گرت بیل نیز در اولین مسابقه لالیگایی خود برابر ویارئال گلزنی کرد.

 

 

1524063

 

 

آغاز کار رونالدینیو در بارسا- 3 سپتامبر 2003
در تاریخ 3 سپتامبر 2003 یک اتفاق جادویی در تاریخ باشگاه بارسلونا به ثبت رسید چرا که یکی از بهترین بازیکنان برزیلی راهی نوکمپ شد‌. او همچنین در اولین بازی خود برای بارسا عملکرد درخشانی داشت و در مجموع طی 5 سال 69 گل برای تیم کاتالانی به ثمر رساند. رونالدینیو در فصول 05-2004 و 06-2005 با این تیم قهرمان لالیگا شد. این ستاره برزیلی 50 پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرد که شاید یکی از جذاب ترین آن ها در سال 2008 و برای لیونل مسی بود.

 

آغاز دوران مارادونا در بارسلونا- 4 سپتامبر 1982
دیگو آرماندو مارادونا هنوز با تیم ملی آرژانتین به مقام قهرمانی جهان نرسیده بود که در سال 1982 راهی بارسا شد. با این حال او پیش از این به عنوان بهترین بازیکن دنیا، تحسین ها را به سمت خود روانه کرده بود. این آرژانتینی در 4 سپتامبر 1982 در برابر والنسیا گلزنی کرد تا خیلی زود انتظارات را برآورده کرده باشد. او در 12 بازی بعدی خود پنج بار دیگر گلزنی کرد و در پیروزی بارسا در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. حرفه مارادونا در بارسلونا هرگز به اندازه حضور در ناپولی و آرژانتین طولانی نبود؛ موضوعی که بیماری این ستاره آرژانتینی دلیل اصلی آن بود. با این وجود او در 62 بازی 27 گل برای بلوگرانا به ثمر رساند.

 

 

1485614

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها