کد خبر : 1705525 | 12 شهریور 1399 ساعت 12:45 | 20.6K بازدید | 9 دیدگاه

ماموریت بزرگ سلیمی برای مهار دیاباته و قایدی

مدافع جوان تراکتور از بالاترین انگیزه برای بالا بردن جام در این تیم در پایان دومین فصل حضورش در تبریز برخوردار است.

ماموریت بزرگ سلیمی برای مهار دیاباته و قایدی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور با پشت سر گذاشتن مسیر خود در جام حذفی، اکنون به فینال این رقابت‌ها رسیده و تنها یک گام برای بالا بردن جام فاصله دارد. شاگردان ساکت الهامی اکنون در فینال این رقابت‌ها جدال با استقلال را پیش روی خود می‌بینند و این در حالیست که حریف نیز با توجه به شرایطی که دنبال می‌کند و البته پشت سر گذاشتن پرسپولیس در مرحله قبلی، با انگیزه قهرمانی در فینال حاضر شده تا انتظار یک بازی جذاب و هیجان انگیز از سوی دو تیم برود.

 

استقلال با تکیه بر خط هجومی غیر قابل مهار خود طی دیدارهای اخیر، با حضور شیخ دیاباته و مهدی قایدی که البته باید ارسلان مطهری را نیز به این زوج اضافه کرد در کنار نمایش درخشان علی کریمی طی دیدارهای اخیر در خط میانی که در امر گلزنی نیز موفق ظاهر شده، یک حریف خطرناک در فینال برابر استقلال نشان می‌دهد.

 

در روزی که رشید مظاهری نیز در لیست تراکتور غایب سرشناس آنها بهمراه رضا اسدی محسوب می‌شود، تی‌تی‌ها در انتظار این هستند تا تراکتور با قهرمانی و دست پر بازگردند. ایمان سلیمی در خط دفاعی تراکتور قطعا کار دشواری پیش روی خود خواهد داشت. مدافع میانی تراکتور باید در تقابل با شیخ دیاباته که بعد از ناکامی در گلزنی برابر پرسپولیس اکنون برای گلزنی و جشن قهرمانی با پیراهن آبی بی تابی می‌کند، به دنبال نمایش بی نقص و با تمرکز بالایی باشد تا این مجال را به مهاجم اهل مالی حریف ندهد و به تیمش برای دستیابی به هدف کمک کند.

 

آخرین بازی تراکتور در فصل که از بالاترین اهمیت نیز برای این تیم برخوردار است باید دید برای ایمان سلیمی و دیگر بازیکنان این تیم به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا آنها قادر خواهند بود مانع از هدف فرهاد مجیدی و ارتش باانگیزه‌اش شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها