کد خبر : 1705534 | 12 شهریور 1399 ساعت 13:31 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرام محمودی همچنان دور از میادین

ستاره والیبال ایران قید المپیک را زد؟

یکی از ستاره های سال های اخیر والیبال ایران به دلیل جراحی کمر، حداقل در نیم فصل اول لیگ برتر غایب خواهد بود.

ستاره والیبال ایران قید المپیک را زد؟

به گزارش "ورزش سه"، شهرام محمودی که چند سالی به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه کمر با درد بازی می کرد و به همین دلیل از حضور در تیم ملی هم انصراف داده بود، در اواخر دوره کولاکوویچ به تیم ملی برگشت. این بازیکن باتجربه که در پست قطر پاسور جزو برترین های ایران به حساب می آید، در انتخابی المپیک همراه با تیم ملی در چین بود و در غیاب امیر غفور نقش کلیدی را برای والیبال ایران بازی کرد.


شهرام محمودی که سابقه بازی در المپیک ریو را هم دارد، چند ماه قبل بالاخره تصمیم گرفت کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد. او که دوره نقاهت خود را پشت سر می گذارد، قطعا به نیم فصل اول لیگ برتر نخواهد رسید و به همین خاطر با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است.


بازیکن باتجربه والیبال ایران در مصاحبه اخیر خود شائبه خداحافظی همیشگی با والیبال را رد کرده و گفته طبق نظر پزشکان می تواند به والیبال برگردد و احتمالا از نیم فصل دوم هم وارد لیگ می شود.


با این حال گویا شهرام محمودی قید حضور در المپیک توکیو را زده است: من احتمالا قید المپیک را می زنم. هرچند این تصمیم بستگی به شرایط بدنی ام دارد و روحیه ام. اگر شرایطم راضی کننده باشد و مطمئن باشم که از پس کار برمی آیم که برای تیم ملی بازی می کنم؛ وگرنه قید بازی برای تیم ملی و المپیک را می زنم.

دیدگاه‌ها