کد خبر : 1705564 | 12 شهریور 1399 ساعت 16:39 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

خبرنگاران مثل سابق حق حضور در بازی را ندارند؛ 

حیدری: جشنی برای قهرمانی جام حذفی درنظر نداریم

دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی می گوید هیچ برنامه ای برای برپایی جشن در ورزشگاه امام رضا در نظر گرفته نشده است.

حیدری: جشنی برای قهرمانی جام حذفی درنظر نداریم 

به گزارش "ورزش سه"، حیدری دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی در مورد بازی فینال جام حذفی که روز آینده برگزار خواهد شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: روز پنج شنبه میزبان دو تیم خوب تراکتور و استقلال خواهیم بود و تمام هماهنگی‌ها هم انجام شده است.


او سپس ادامه داد و به نکته مهمی اشاره کرد: فقط موضوعی وجود دارد. چون در ماه محرم هستیم، برای احترام به امام آقا ابا عبدالله ما برنامه جشنی پیش بینی نکرده ایم. فقط اهدای جام را خواهیم داشت.


حرف های بعدی حیدری در مورد ممنوعیت حضور خبرنگاران بود واضافه کرد: متاسفانه نمی توانیم از خبرنگاران محترم پذیرایی کنیم. فقط عکاسان و رسانه های تصویری وجود دارند. این پروتکل ها قبلا هم بوده است و اینجا هم اجرا می شود.


او در مورد نگرانی هایی که درباره کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا وجود دارد، اینطور واکنش نشان داد: وضعیت چمن ورزشگاه هم مثل سابق است و مشکلی وجود ندارد.


حرف های پایانی دبیر هیات فوتبال استان خراسان در رابطه با حضور اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی بود و اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی فوتبال و در راس آنها آقای دراگان اسکوچیچ به همراه کمک هایشان از جمله وحید هاشمیان میهمان این بازی خواهند بو. از این فرصت استفاده کرده ایم و یک کارگاه دانش افزایی برای مربیان فوتبال خراسان با حضور سرمربی تیم ملی برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها