کد خبر : 1705728 | 13 شهریور 1399 ساعت 16:04 | 22.5K بازدید | 4 دیدگاه

شروع و پایان فرهاد؛ از مشهد تا مشهد

چنانچه ارتباطات بین سرمربی و مدیرعامل استقلالی تغییری نکند، دیدار امشب استقلال و تراکتورسازی، آخرین بازی مجیدی خواهد بود.

شروع و پایان فرهاد؛ از مشهد تا مشهد

به گزارش "ورزش سه"، سی و سومین دوره رقابت های جام حذفی ایران، امروز با دیدار استقلال و تراکتورسازی به پایان می رسد. استقلال پس از پشت سر گذاشتن پرسپولیس توانست راهی دیدار فینال شود و تراکتور هم با عبور از سد نفت مسجدسلیمان، به دیدار پایانی رسید.


پس از حاشیه های فراوانی که ظرف 10 روز گذشته پیرامون باشگاه استقلال به وجود آمد، وضعیت روابط بین مدیرعامل و سرمربی استقلال شکرآب است. سفر سعادتمند به ایتالیا جهت مذاکره با استراماچونی، به مذاق مجیدی خوش نیامد و سرمربی آبی پوشان پس از غلبه بر پرسپولیس از سمتش استعفا داد.


هر چند که فرهاد با پادرمیانی غفوری و نامجومطلق به استقلال بازگشت ولی مصاحبه های مجیدی و سعادتمند علیه همدیگر، به خوبی نشان دهنده تیرگی روابط این دو نفر است. مجیدی به صراحت اعلام کرد که دیدار امشب مقابل تراکتورسازی، آخرین حضور او بر روی نیمکت استقلال خواهد بود.

 

 

1523800

 


فرهاد مجیدی نخستین بار در هفته های پایانی لیگ هیجدهم، جانشین وینفرد شفر شد. پس از اینکه استقلال در مشهد، مقابل پدیده سابق و شهرخودروی کنونی شکست خورد، امیرحسین فتحی و علی خطیر مدیران استقلال تصمیم به برکناری سرمربی آلمانی تیمشان گرفتند و فرهاد مجیدی که به عنوان دستیار شفر مشغول به فعالیت بود، جای او را بر روی نیمکت تیم گرفت.


در واقع استارت سرمربیگری مجیدی در استقلال از مشهد زده شد و حالا دست تقدیر او را به جایی کشانده که بلیط حضور او بر روی نیمکت تیم را رزرو کرد. دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود و چنانچه فرهاد همچنان بر سر حرفش بماند و پس از این دیدار جمع آبی پوشان را ترک کند، او در همان شهری که سرمربیگری در استقلال را استارت زد، از نیمکت این تیم نیز خداحافظی می کند.


مجیدی امیدوار است با کسب عنوان قهرمانی، به عنوان یک قهرمان تیم را ترک کند تا همیشه بلیط بازگشت به استقلال را در جیبش داشته باشد. فرهاد که آخرین جام قهرمانی استقلال در لیگ برتر را بالای سر برده، سرشار از امید و انگیزه است تا خاطرات شیرینش را با آبی ها تکرار کند و بنا به وعده ای که داده بود، قهرمانی در جام حذفی را به هواداران استقلال تقدیم کند.

دیدگاه‌ها