کد خبر : 1705731 | 13 شهریور 1399 ساعت 16:22 | 33.3K بازدید | 1 دیدگاه

دفاعیه وکیل دروازه بان ملی پوش علیه رسول پناه

متمم قرارداد بیرانوند ثبت شده است

متمم قرارداد علیرضا بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس اجرایی نشد و سازمان لیگ هم حق را به باشگاه پرسپولیس داد و گفت این متمم قانونی نیست.

متمم قرارداد بیرانوند ثبت شده است

به گزارش" ورزش سه" ماجرای متمم قرارداد علیرضا بیرانوند در حال حاضر در تبدیل به چالشی میان این دروازه بان و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده است.


داستان این است که علیرضا بیرانوند در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد برای اینکه یک نیم فصل بیشتر در پرسپولیس بازی کرده و سپس به آنتورپ برود یک قرارداد متمم یک و نیم میلیاردی امضا می کند. اما رسول پناه معتقد است که این قرارداد متمم چون با مدیرعامل قبلی بوده پس به او مرتبط نمی شود پس پرداخت نمی کند. این باعث عصبانیت بیرانوند که در مراسم قهرمانی تیم درلیگ برتر اسمش خوانده نشده و مدالی برایش در نظر نگرفتند، شده است. 


روزگذشته فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت:" به دلیل این‌که مدیریت قبلی آن را امضا کرده است و در لحظه مدیریت قبلی ارائه نشده بود و زمان آقای رسول پناه ارائه شد، ما نمی‌توانستیم متمم را دریافت کنیم چرا که آقای رسول پناه آن متمم را امضا نکرده بود." و حق را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد. مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در این رابطه گفت:"متمم قرارداد علیرضا بیرانوند در باشگاه ثبت شده و شماره ثبت هم دارد.اینکه انصاری فرد مدیرعامل باشگاه بوده و اکنون کس دیگری مشکل قانونی برسر راه این متمم ایجاد نمی کند."

 

 

1518018

 


وکیل دروازه بان ملی پوش آنتورپ در ادامه گفت:" طبق قانون شرکت ها دارای شخصیت حقوقی هستند یعنی شخصیتی مستقل از سهامداران و مالکین دارد. از همین رو بدهکاری ، بستانکاری و تهعدات به شرکت مربوط می شود نه به مدیران ، سهامداران یا مالکین. براین اساس اینکه کدام مدیرعامل امضا کرده است مهم نیست ، مهم این است که باشگاه پرسپولیس این قرارداد را امضا و مهر کرده است."


سلیمانی افزود:" اینکه آقای انصاری فرد قرارداد متمم را به باشگاه ارائه نکرده به علیرضا بیرانوند ارتباطی ندارد.این رفتار باشگاه پرسپولیس اشتباه است و به نوعی با این رفتار دارند تمام زحمات بیرانوند را برای پرسپولیس نادیده می گیرند. آن ها در حق بازیکنی این کار را می کنند که چندین برابر این پول را برای باشگاه آورده است ضمن اینکه در این سال ها یکی از بهترین و مهمترین بازیکنان در موفقیت های باشگاه بوده است."


او اضافه کرد:"این اجحاف در حق پرسپولیس و فوتبال است و باعث به وجود آمدن بی اعتمادی می شود. ما صددرصد از لحاظ قانونی اقدامات را انجام داده و تا ریال آخر این پول را می گیریم. علیرضا بارها عشقش را به هواداران و پرسپولیس ثابت کرده اما اینجا بحث حیثیت و حق و حقوق او است.متاسفانه یکسری افراد بدون اطلاعات حقوقی مصاحبه می کنند و اطلاعات غلط به مردم می دهند اتفاق خوبی نیست. علیرضا بیرانوند از انتقالش 700هزاردلار به باشگاه سود رسانده، از حضورش در جام جهانی همینطور ، یکی از ارکان رسیدن تیم به فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان در دو دوره بوده که باعث شده پول به باشگاه برسد آن وقت به خاطر چند بازی که قبل از مسابقات به بلژیک رفته از قرارداد او کم کرده اند.  این رفتار بسیار بدی با بازیکنی است که بعد از جام جهانی بهترین پیشنهادات را داشت اما به عشق پرسپولیس ماند. متاسفانه این پاسخ مدیرعامل پرسپولیس به وفاداری بیرانوند است."

دیدگاه‌ها