کد خبر : 1705735 | 13 شهریور 1399 ساعت 16:46 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

تمرکز ما روی بازی های آسیایی قرار دارد؛ 

تکسیرا: ساکت بهترین فرد را برای سپاهان انتخاب می‌کند

سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان می گوید ساکت مربی بادانشی است که تصمیمات خوبی برای تیم خواهد گرفت.

تکسیرا: ساکت بهترین فرد را برای سپاهان انتخاب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، میگوئل تکسیرا پس از استعفای امیرقلعه نویی توسط هیئت مدیره باشگاه سپاهان به عنوان سرمربی تیم در دو بازی باقی مانده مقابل شهرخودرو و پیکان انتخاب شد؛ دو دیداری که با یک پیروزی و یک تساوی همراه شد ولی با صعود طلایی پوشان به بازی های آسیایی همراه نشد و حالا حرف های زیادی در مورد آینده مربیگری سپاهان شنیده می شود.


میگوئل تکسیرا در گفت و گویی  با اشاره به اینکه به آمدن یا نیامدن سرمربی جدید توجه نخواهد کرد، اظهار کرد: « در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر این است که به باشگاه کمک کنیم و به صحبت‌های دیگر مثل اینکه سرمربی جدید خواهد آمد یا نه توجه نخواهیم کرد. اکنون تمرکز کرده‌ام تا به تیم، بازیکنان و باشگاه کمک کنم تا آن‌ها را در موقعیتی بهتر قرار دهیم چرا که همه ما به سپاهان تعلق داریم و به اینجا آمده‌ایم تا کمک کنیم.» 


سرمربی فعلی سپاهان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایمنا که سال آینده نیز همچنان با این تیم خواهد ماند، خاطرنشان کرد: « یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم.» 


تکسیرا با تأیید جلسه روز گذشته با رحمان احمدی، دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور سپاهان، تصریح کرد: « با رحمان احمدی جلسه‌ای داشتیم و ایشان نیز جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد. اگر قرار است با او همکاری داشته باشیم، امیدوارم بتواند کمک‌مان کند.» 


وی افزود: « در حال حاضر مدیرعاملی داریم که دانش بسیار بالایی دارد. انتخاب مربی و افراد بر عهده مدیرعامل است و فکر می‌کنم او فرد مناسبی را برای مربیگری سپاهان انتخاب خواهد کرد.» 


این سرمربی پرتغالی در پاسخ به این سوال که آیا او تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت خواهد کرد، گفت: « امروز من تیم را کنترل می‌کنم و این تنها چیزی است که مهم است. درباره فردا هم خدا تصمیم می‌گیرد.» 


تکسیرا با اشاره به اینکه نقل و انتقالات پیش رو با تصمیمات مدیرعامل است، گفت: « همانطور که گفتم تمام این تصمیمات از سوی مدیرعامل گرفته می‌شود. مدیرعامل جدید سال‌های زیادی در فوتبال بوده و دانش بالایی دارد و می‌داند چه چیزی برای سپاهان بهتر است.» 


سرمربی موقت سپاهان در خصوص پیش‌بینی خود برای فصل آینده این تیم، خاطر نشان کرد: « باید روز به روز فکر کنیم، اما تمام هدف و تمرکزمان روی بازی‌های آسیایی است. تلاش‌ خواهیم کرد و می‌جنگیم که بهترین‌ها را برای سپاهان رقم بزنیم.»

دیدگاه‌ها