کد خبر : 1705752 | 13 شهریور 1399 ساعت 18:34 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

ژن خوب مجاز، بقیه ممنوع!

فینال حذفی با تماشاگران ویژه!(عکس)

حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه امام رضای مشهد برای تماشای فینال جام حذفی عجیب ترین اتفاق این دیدار است.

باوجود آنکه به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران مجوز برگزاری گرفته اند اما حضور گسترده فوتبالدوستان در استادیوم امام رضا جای تعجب و البته تاسف دارد.


تعداد حاضرین در ورزشگاه به حدی است که مسئولان امنیتی، نیروی انتظامی و حراست اداره ی ورزش و جوانان نیز خود متعجب شده اند و حتی نمی دانند این تعداد چگونه خود را به سکوهای ورزشگاه رسانده اند!


حضور گسترده ی تماشاگران که در بینشان میهمانان تهرانی و تبریزی هم دیده می شوند باعث شده فاصله گذاری اجتماعی هم نادیده گرفته شود. مساله ای که می تواند به شیوع گسترده کرونا بیانجامد. 


دیگر نکته جالب توجه عدم پذیرش خبرنگار برای این دیدار مهم است. ضمن آنکه جایگاه ویژه خبرنگاران در اختیار میهمانان ویژه ای است که تعدادشان بیش از ظرفیت این جایگاه است. تا بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی شاهد عجیب ترین اتفاقات ممکن در ورزشگاه امام رضا باشیم.


گفتنی است دستکم هزار تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه نشسته اند که صحبت با هریک از آنها نشان می دهد که بی تاب پایان دیدار و رساندن خود به چمن ورزشگاه هستند تا در جشن پایانی با بازیکنان مورد علاقه شان عکس یادگاری بیاندازند!

 

 

 

دیدگاه‌ها