کد خبر : 1705784 | 13 شهریور 1399 ساعت 20:28 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرشته نجات تراکتور در دقیقه ۹۷

ساسان ۹۹ دقیقه دوندگی برای دومین جام(عکس)

مهاجم نورآبادی تراکتور سازی با دونگی بی امان در خط حمله و کمک به خطوط دفاعی از عوامل موثر تیمش برای قهرمانی بود.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال تراکتور موفق شد تا در دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال به پیروزی برسد و فاتح این جام شود.


ساسان انصاری مهاجم نورآبادی تیم تراکتور با دونگی بی امان که گاها به عنوان یک مدافع عقب می‌کشید تا از اندوخته تیمشان دفاع کنند، عملکرد ساسان انصاری به عنوان یک مهاجم وینگر در این دیدار باعث شد تا چندین موقعیت استقلالی‌ها خنثی شود. او در بیست دقیقه پایانی یک خط عقب‌تر آمد تا در امور دفاعی انجام وظیفه کند و گاها با گرفتن خطا جریان بازی را به سود تیمشان پیش برد.

 


تاثیر پرس ساسان انصاری روی گل سوم استقلال واضح بود که البته برخورد توپ به دست وی باعث وقوع یک صحنه مشکوک در بازی شد. دیداری که زیبایی‌های فروان و البته صحنه‌های زشت در کنان هم داشت و در نهایت این مسعود شجاعی بود که که جام را بالای سر خود برد. او در دقیقه ۹۷ و در حالی که توپ به دیاباته پشت مدافعین رسیده بود با حضور به موقع و دور کردن توپ فرشته نجات تیمش شد.


این دومین قهرمانی انصاری در فوتبال ایران بود، او در لیگ سیزدهم با فولاد موفق به قهرمانی در لیگ برتر شده بود تا دومین جام در کارنامه خود را با پیراهن تراکتور در مشهد ثبت کند.

دیدگاه‌ها