کد خبر : 1705797 | 13 شهریور 1399 ساعت 21:01 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان و گلی که 17 دقیقه دیر به ثمر رسید!(عکس)

ارسلان مطهری که نیمه دوم وارد زمین شد، 17 دقیقه بعد از زدن توپ به تیر دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، اولین واکنش فرهاد مجیدی به دریافت 3 گل در نیمه اول، ورود ارسلان مطهری از ابتدای نیمه دوم به زمین بود. ارسلان که نشان داده هر زمان وارد زمین شده، توانسته برای استقلال مثمرثمر باشد، در دقیقه 62 می توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه اخباری کند.


ضربه سر ارسلان با اینکه به نظر می رسید به قصد پاس برای شیخ دیاباته باشد، اما بدون دخالت هیچ بازیکن دیگری نزدیک بود که وارد دروازه شود. در حالی که اخباری هم واکنش خاصی نشان نداد، توپ به بخش داخلی تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون چرخید تا استقلالی ها حسرت این موقعیت را بخورند.

 

1524515


البته فشار استقلالی ها بعد از این صحنه کم نشد و ارسلان هم انگیزه خود را برای گلزنی از دست نداد تا اینکه 17 دقیقه بعد روی ارسال دقیق وریا غفوری، روی سر مدافعان تراکتور بلند شد و توپ را با ضربه سر خیلی دقیق وارد دروازه اخباری کرد.


مطهری که فکر می کرد تیمش می تواند با این گل به بازی برگردد، بدون اینکه خوشحالی کند، توپ را از درون دروازه برداشت و به وسط زمین برد؛ اگرچه این آخرین گل استقلال در فینال جام حذفی بود. 


شاید اگر توپ اول ارسلان مطهری وارد دروازه تراکتور شده بود، استقلال فرصت بیشتری برای رسیدن به گل تساوی داشت و می توانست به بازی برگردد.

 

1524516

دیدگاه‌ها