کد خبر : 1705840 | 13 شهریور 1399 ساعت 22:46 | 211.6K بازدید | 5 دیدگاه

مربی شلوغ؛ دعوایی به بهانه جام

فریم به فریم جنجالی ترین صحنه فینال حذفی

الهامی برخلاف اسمش مربی شلوغی است؛ کنار خط جنب و جوش زیادی دارد و گاهی اعتراضات او داوران را مجبور به واکنش می‌کند؛ اتفاقی که در بازی امشب رخ داد و بنیادی‌فر او را اخراج کرد!

فریم به فریم جنجالی ترین صحنه فینال حذفی

به "گزارش "ورزش سه"، تراکتور در بازی نهایی جام حذفی در نیمه نخست عالی بود و با برتری 3-0 به رختکن رفت اما در نیمه دوم این استقلال بود که خوب بازی کرد و اگر کمی خوش شانس بود چه بسا کامبک می کرد و بازی به وقت های اضافه می رفت! گل زودهنگام مهدی قایدی شادی را به اردوی آبی ها آورد اما درست در لحظاتی که حملات استقلال در حال جان گرفتن بود اعتراض ساکت الهامی در کنار زمین بازی را از تب و تاب انداخت! اعتراض شدید این مربی اخراج او را از سوی موعود بنیادی فر به همراه داشت. عصبانیت ساکت الهامی به داور بازی با اخراج او شدیدتر شد تا جایی که به هنگام خروج از زمین مسئول برگزاری مسابقه را هل داد!  اتفاقی که بدون شک به کمیته انضباطی گزارش خواهد شد و ممکن است محرومیتی بیش از یک جلسه ناشی از دریافت کارت قرمز برای ساکت الهامی به همراه داشته باشد. 

 

استقلال بعد از اخراج ساکت الهامی البته بازی سرعتی و تهاجمی خود را دنبال کرد و گل دوم را هم به ثمر رساند اما ضربات بعد از گل دوم برای به تساوی کشاندن بازی دقیق نبود؛ البته اخراج سرمربی تراکتور موجب ایجاد شوک در اردوی تیم تبریزی شد بطوریکه آنها در دقایق پایانی بازی با چنگ و دندان تلاش می کردند پیروزی نیمه اول را حفظ کنند و در نهایت هم این چنین شد. و برای ساکت الهامی که آتش اعتراضش در دقیقه 64 شعله ور شد اخراج و محرومیت احتمالی به خاطر هل دادن مسئول برگزاری بازی ارزش جام را داشت. 

 

به بازی دفاعی تیم تراکتور در نیمه دوم که خیلی زود عقب کشید نقد وارد است اما ایراد از فرهنگ حاکم بر فوتبال کشور است؛ اداره بازی یعنی عقب کشیدن! البته از نگاه فوتبال ما در حالی که گردش توپ در نیمه خودی بهتر از دفاع کردن و عقب کشیدن به حفظ نتیجه بازی کمک می کند و ساکت الهامی و دیگر مربیان باشگاهی برای حل این تدبیر اشتباه کار سختی را پیش رو دارند. سرمربی تراکتور حالا که به بازی های برون مرزی راه پیدا کرده باید بیش از این ها بر اعصاب خود کنار خط مسلط باشد. نگاه اغماض آمیز در فوتبال بین المللی وجود ندارد و از همه مهمتر در بازی های فرا مرزی آنقدر باید ایده ها و توان تیمی بالا باشد که برای از تب و تاب انداختن بازی تهاجمی حریف نیازی به این اعتراضات نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها