کد خبر : 1705841 | 13 شهریور 1399 ساعت 22:52 | 48.9K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ بیستم اواخر مهر تا اوایل آبان آغاز می‌شود؛ 

پاسخ مهدی به حضور طرفداران فوتبال در فینال

سهیل مهدی می گوید حضور افراد پرشمار در مسابقه فینال به دلیل شور و اشتیاقی بوده که فوتبال ایجاد می کند.

پاسخ مهدی به حضور طرفداران فوتبال در فینال 

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از پایان دیدار استقلال و تراکتور که با قهرمانی قرمزپوشان آذربایجانی خاتمه یافت، درباره این بازی گفت: تشکر می کنم از کلیه عزیزان حاضر در بحث برگزاری مسابقه. آستان قدس رضوی. در جوار آقا امام رضا توانستیم یک بازی خوب برگزار کنیم. از مسئولان ورزشی استان تشکر می کنیم. یک ورزشگاه زیبا، یک فوتبال خوب را به ارمغان آورد و این را امروز دیدیم.


او در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه امام رضا شاهد بازی های بین المللی خواهد بود، اضافه کرد: باید ببینیم که شرایط میزبانی ما و کشورما در لیگ قهرمانان آسیا چطور می شویم. اگر این امکان وجود داشته باشد، یکی از شهرها و یکی از ورزشگاه بی شک امام رضای مشهد است.


  سوال بعدی از سهیل مهدی در مورد حضور هزار نفره طرفداران در ورزشگاه بود و او در واکنش به این سوال گفت: ما همیشه خودمان را مصر به اجرای پروتکل های ورزشی می دانیم ولی وقتی مسابقه در سطح فینال برگزار می شود و همیشه مشتاقانی وجود دارد، یک جاهایی کار از دست عوامل اجرایی  در مقابل این همه شور و اشتیاق خارج می شود. این را به حساب شور و اشتیاق و زیبایی فوتبال بگذارید.


سوال پایانی از سهیل مهدی در رابطه با زمان شروع لیگ بعدی بود واو گفت: دو مشکل اساسی وجود دارد. روزهای فیفادی هنوز آپدیت نشده است و باید حتما مشخص شود. به محض اینکه روزهای فیفادی مشخص شود، سرمربی تیم ملی باید برنامه بدهد ولی در مجموع ما با توجه به برنامه زمانبندی اواخر مهرماه تا اوایل آبان ماه مسابقات شروع می شود.

دیدگاه‌ها