کد خبر : 1705849 | 14 شهریور 1399 ساعت 00:00 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی‌ها دنبال خلع کردن من بودند؛

الهامی: دیگر ساکت را عصبانی نمی‌بینید

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید پس از سال‌ها کار مداوم، مهم‌ترین فصل دوران زندگی فوتبالی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و توانسته پاسخ اعتماد محمدرضا زنوزی را بدهد.

الهامی: دیگر ساکت را عصبانی نمی‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور با نتیجه 3 بر 2 موفق شد استقلال را در فینال مسابقات جام حذفی شکست دهد و در اولین سال حضور این مربی که در میانه‌های راه جانشین مصطفی دنیزلی شد، به اولین جام در دوران حضور و مالکیت محمدرضا زنوزی دست یافت.


ساکت الهامی که روزی جنجالی و پرحاشیه را در فینال ورزشگاه امام رضا پشت سر گذاشت و در جشن شادی بازی با مشت‌های گره کرده از موفقیت تیمش حرف می‌زد و اشک های او نشان از سختی کاری که کرده داشت، در گفتگویی با "ورزش سه" به طور مفصل در مورد اتفاقات این بازی صحبت کرده است. این مصاحبه را در ادامه می خوانید.

 

خیلی خوشحالم مرد در تبریز جشن برپا کردند
شروع صحبت‌های الهامی با اشاره به شادی مردم در تبریز بود و گفت:« با خبر شدیم که در تبریز مردم قهرمانی تراکتور را جشن گرفته اند و خیلی از این موضوع خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که سرمربی تیم ملی بود که با وجود فرصت کم و مشکلات زیاد، توانست بخشی از توقعات مردم را برآورده کند و هواداران میلیونی تراکتور را در سراسر جهان خوشحال کند.» 

 

 

اعتماد زنوزی را با سهمیه مستقیم آسیا پاسخ دادم 
او ادامه داد:« از آقای زنوزی هم تشکر می کنم که من را انتخاب کرد و پای من ایستاد. نیروهای خیلی زیادی دنبال خلع کردن من از مربیگری تراکتور بودند ولی آقای زنوزی پای من ایستاد. من هیچ وقت این محبت را فراموش نمی کنم و  خیلی خوشحالم که توانستم این اعتماد را با کسب سهمیه حضور مستقیم در آسیا پاسخ بدهم.» 

 

جشن ما امشب تمام می‌شود و ....
سرمربی تراکتور سپس درباره حضور دوباره این تیم در آسیا اضافه کرد:« تراکتور به آسیا بازگشته است. ما امشب جشن می گیریم و از فردا کارمان را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده و آسیا آغاز می‌کنیم.» 

 

 

بزرگترهای تیم اتحاد را معنی کردند
الهامی با تشکر از بازیکنانش بیان کرد:« از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز از جان گذشته بازی کردند و با وجود تمام کمبودهایی که داشتیم، برنده شدیم. ما به اندازه استقلال بازیکن برای حضور در این بازی سخت نداشتیم و خیلی به سختی در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و 99 دقیقه مقاومت داشتیم. واقعا دست مریزاد به بازیکنان و همه بزرگترهای تیم که اتحاد را معنی کردند و در این بازی هرچه داشتند، برای تراکتور گذاشتند.» 

 

از تمام کسانی که رنجاندم عذر می‌خواهم 
بخش بعدی حرف‌های سرمربی تراکتور در رابطه با حاشیه‌های در حین برگزاری نیمه دوم بود و درباره این موضوع اینطور توضیح داد:« من شاید در آن لحظه خیلی تحت تاثیر جو بازی بودم. پس از اشتباهی که به نظرم اشتباه کرد و موقعیتی صد در صدی را نصیب استقلال کرد، اتفاقاتی رخ داد که من را عصبانی‌تر کرد. اما خب من هم به عنوان یک مربی نباید اینقدر عصبانی می‌شدم و بابت آن از هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم. از آقای بنیادی فر هم عذرخواهی می کنم. همچنین باید از کسانی که این حرکت من باعث رنجش آنها شد، معذرت خواهی کنم و این را به صورت رسمی در این مصاحبه می‌گویم که این آخرین باری بود که من را به این شکل و این حالت در کنار زمین دیدید.» 

 

 

این مهم ترین فصل زندگی من بود و سربلند شدم 
سوال بعدی از الهامی درباره ادامه حضورش در تراکتور بود و او در واکنش به این سوال عنوان کرد:« همه چیز به باشگاه تراکتور و آقای زنوزی مربوط می‌شود. هر تصمیمی بگیرند، من به آن گردن می گذارم و مشکلی با آن ندارم. بعد از سال ها کار و کار و کارِ مداوم در تیم های مختلف، این مهم ترین فصل فوتبالی زندگی من بود.  فکر می کنم که از این آزمایش سربلند بیرون آمدم و توانستم اعتمادی که به من شد را جواب بدهم و موفق شدم جام را بالای سر ببرم. این افتخار تقدیم به هواداران مردم آذربایجان و هواداران تراکتور و بازیکنان فداکارم که خیلی خیلی در این بازی برای سرمربی تیمشان انرژی گذاشتند.» 

 

حتما با آزادی برخورد خواهد شد 
در دقایق انتهایی بازی تعویض محمدرضا آزادی با اعتراض شدید این بازیکن مواجه شد و او با وجود اینکه بازی در جریان بود، در کنار تابلوهای تبلیغاتی زانو زده بود و نشست. سرمربی 49 ساله تراکتور در واکنش به این اتفاق اینطور واکنش نشان داد و حرف هایش خاتمه یافت:« امشب نمی‌خواهم جشن را خراب کنم ولی حتما تصمیم مناسبی درباره این موضوع خواهم گرفت. همه بازیکنان باید بدانند که چارچوب اصلی را در تیم سرمربی مشخص می کند و رعایت آن به نفع همه است. ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم و حرفه خود را با نتیجه گرفتن ادامه دهیم. همانطور که قهرمانی در جام حذفی برای کل مجموعه تراکتور یک اتفاق فراموش نشدنی و بزرگ است و در کارنامه همه بازیکنان ثبت می شود. بنابراین اگر کسی بخواهد این چارچوب را زیر سوال ببرد، حتما با او برخورد خواهد شد.»

دیدگاه‌ها