کد خبر : 1705868 | 14 شهریور 1399 ساعت 08:18 | 59.3K بازدید | 5 دیدگاه

شبی که اخباری پاداش خود را گرفت (عکس)

دروازه بان تراکتور در شرایطی با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی دست یافت که تا یک ماه پیش کمتر کسی تصور حضور او در فینال را می کرد.

به گزارش ورزش سه، زمانی که محمدرضا اخباری پس از پشت سر گذاشتن دو فصل موفق در تراکتور به تیم سابق خود سایپا بازگشت، هواداران تیم تبریزی به شدت ناراحت بودند. آنها روزهای خوبی با این دروازه بان داشتند و به هیچ عنوان دوست نداشتند وی را از دست بدهند، مرغ سایپایی ها اما یک پا داشت و اخباری که تمایل زیادی به ادامه همکاری با تراکتور داشت، مجبور به بازگشت شد.

 

اوضاع برای اخباری در سایپا اما آن گونه که باید خوب پیش نرفت تا اینکه این دروازه بان مدت زیادی بیرون از میادین مانده و در نهایت پس از دریافت رضایت نامه خود بار دیگر به تراکتور پیوست. او در شرایطی به تراکتور پیوست که فصل گذشته دروازه بان شماره یک تیم محسن فروزان بود و در فصلی که به تازگی به پایان رساندیم نیز، اخباری ذخیره مظاهری بود.

 

 

1524673

 

 

دروازه بان محبوب تراکتوری ها اما به تلاش خود ادامه داد و این تلاش ها در نهایت در بهترین زمان ممکن نتیجه داد. در آستانه دیدار نیمه نهایی جام حذفی، رشید مظاهری با تراکتوری ها به مشکل خورده و تبریز را ترک کرد. در چنین شرایطی، محمدرضا اخباری به دروازه بان شماره یک تراکتور تبدیل شد و پس از یک کلین شیت ارزشمند، در دیدار پایانی جام حذفی مقابل استقلال نیز دروزن دروازه تراکتور قرار گرفت.

 

در شبی که محمدرضا اخباری درون دروازه تراکتور در فینال جام حذفی قرار داشت، سرخ پوشان فوتبال آذربایجان موفق شدند استقلال را از پیش رو برداشته و قهرمان شوند. به این ترتیب اخباری مزد تلاش و صبر خود را به بهترین شکل ممکن دریافت و آینده خود در تراکتور را نیز تا حد زیادی تضمین کرد.

 

1524674

دیدگاه‌ها