کد خبر : 1706126 | 15 شهریور 1399 ساعت 15:50 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه عجیب مربی آتزوری

مانچینی عینک نزد، کیه لینی نیمکت نشین شد!

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا می‌گوید که جورجو کیه‌لینی را در بازی شب گذشته برابر بوسنی و هرزگوین نیمکت نشین کرده چون عینکش را به همراه نداشت!

مانچینی عینک نزد، کیه لینی نیمکت نشین شد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و بوسنی و هرزگوین در چارچوب هفته نخست لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد.

کارشناسان این دیدار بر این باور بودند که کیه‌لینی مدافع باسابقه آتزوری‌ها در ترکیب اولیه این تیم حضور دارد اما وقتی که بازی شروع شد، فرانچسکو آچِربی به میدان رفت.

 

 

1524964

 

 

پیش از دیدار شب گذشته تمامی منابع خبری با اطمینان از حضور کیه‌لینی در ترکیب خبر می‌دادند اما هنگامی که بازی آغاز شد همگی دچار سردرگمی شده بودند. فرانچسکو آچربی به جای او در ترکیب اصلی قرار گرفت و رای اسپرت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تلاش زیادی کرده تا مجوز ایجاد تغییر را از یوفا بگیرد اما به آنها گفته شد که این اتفاق تنها در صورتی ممکن است که آچربی به دلیل مصدومیت از فهرست خط بخورد. به همین دلیل روبرتو مانچینی این ریسک را قبول نکرد و آچربی را به میدان فرستاد.

در نهایت  این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و کیه‌لینی نیز فرصت حضور در این دیدار را بدست نیاورد.

 

 

1524965

 

 

مانچینی در نشست خبری پس از بازی گفت:« این موضوع تقصیر من بود. زمانی که ترکیب را به من نشان دادند، عینک نداشتم و همین مساله باعث شد تا متوجه این اشتباه نشوم.

به این توجه نکردم که به جای کیه‌لینی این آچربی است که در ترکیب قرار گرفته است. در هر حال ما برنامه داشتیم که یک بازی آچربی و یک بازی کیه‌لینی به میدان برود. من از جورجو پرسیدم که آیا دوست دارد امشب بازی کند یا دوشنبه برابر هلند به میدان برود و او گفت امروز اما حالا موضوع را حل خواهیم کرد. این مسئله طوری نیست که انگار یک دروازه‌بان را به جای مدافع استفاده کرده باشیم. این تغییر خیلی بزرگی نبود و یک اشتباه سهوی بود.»

دیدگاه‌ها