کد خبر : 1706147 | 15 شهریور 1399 ساعت 17:12 | 48.4K بازدید | 5 دیدگاه

جزو سه چهار بازیکن خوب لیگ برتر هستم؛

بختیار: قول می‌دهم به تیم ملی برگردم

بختیار رحمانی می‌گوید همچنان جزو بازیکنان خوب لیگ است و به تیمی خواهد رفت که مدیرانش بهانه جویی نکنند.

بختیار: قول می‌دهم به تیم ملی برگردم

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک سابق تیم های استقلال و فولاد که فصل گذشته در صنعت نفت حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار ما وعده بازگشت به تیم ملی را داده است. او همچنین گفته که همچنان خود را جزو بازیکنان خوب لیگ می‌داند.

 

* به تیمی می‌روم که...
من هنوز هم خودم را جزو ۳ یا ۴ بازیکن خوب لیگ میدانم. فقط دست و بالم را بستند، به یک تیم می‌روم می‌گویند بختیار محبوب هوادار زیاد دارد ، به تیم دیگری می‌روم برای نداشتن پول و نتیجه نگرفتن بومی گرایی را بهانه می کنند حتی به  قیمت اینکه بدترین  نتایج را بگیرند .

 

* اذیت شدم و بی احترامی دیدم اما...
این تیم در نیم فصل اول سوم جدول بود . یکسری اتفاقات در این بین افتاد که اگر به این شکل پیش نمی‌رفت قطعاً مردم آبادان در آخر فصل خوشحال تر بودند. من به یکی از دوستانم قول دادم که درباره نفت هیچ حرفی نزنم . واقعا امسال اذیت شدم و خیلی بی احترامی دیدم اما بخاطر مردم و هوادارن و موفقیت تیم سکوت کردم.

 

* بدشانسی آوردم و خوب نبودم
بعضی ها به هر قیمتی می خواهند یکسری را فوتبالیست کنند و البته این چیزها عزت و غرور من را هیچ موقع خراب نکرده و  من دست از تلاش بر نمیدارم. درست است که من این یکی دو سال بدشانسی آوردم. اما من شرایط بدتر از این هم گذراندم

 

* قول دادم به تیم ملی برگردم
به خودم قول دادم به تیم ملی بگردم، من وقتی ۲۱ سالم بود برزیل بودم و در  جام جهانی حضور داشتم . بعد از آن  یک سری اتفاقات افتاد که من دور شدم و هرچقدر هم خوب بازی میکردم به چشم نمی آمد. ولی من الان در بهترین شرایط و پختگی هستم.با توجه به  انگیزه و شورو شوقی که در خودم  می بینم حتما با پشتکاری که دارم خدا کمک کند‌ برمیگردم و حتما امسال باید سال خوبی را پشت سر بگذرانم.

دیدگاه‌ها