کد خبر : 1706190 | 15 شهریور 1399 ساعت 21:19 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی جانشین نیفکر شد و افضل و رحیم زاده اضافه شدند؛

سه عضو هئیت مدیره باشگاه سپاهان تغییر کردند

پس از انتخاب محمدرضا ساکت اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان دچار تغییر و تحول شدند.

سه عضو هئیت مدیره باشگاه سپاهان تغییر کردند

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز جلسه ای در باشگاه سپاهان برگزار شد و این در جلسه اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه مشخص شدند.

 

در پایان این جلسه که با پایان همکاری رئیس هیئت مدیره سال‌های اخیر سپاهان و دو عضو دیگر همراه شد،  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات منوچهر نیکفر ، مسعود تابش و سیدعلی پزشک ، اعضای جدید هیئت مدیره معرفی شدند.  

یکی از مهم‌ترین تغییرات انتخاب لطفی به عنوان جانشین نیکفر بود. مجتبی لطفی مسئولیت مدیریت امور ورزش شرکت فولاد مبارکه اصفهان  را بر عهده دارد و به دلیل سوابق ورزشیای که دارد، یکی از چهره‌های محبوب در میان هواداران سپاهان به شمار می رود و حالا وظیفه ای سنگین به او سپرده شده است. همچنین محمد رضا ساکت که مدیرعاملی باشگاه را بر عهده دارد از سوی اعضا به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

دیگر اعضای هیئت مدیه کریم فخارزاده و مجید رحیم زاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اصفهان و همینطور علیرضا افضل هستند.

 

مجید رحیم زاده در شرایطی به عنوان عضو جدید هییت مدیره انتخاب شد که پیش‌تر نام او برای تصدی پست مدیرعاملی مطرح بود و افضل نیز چهره‌ای فوتسالی است که به تازگی با مس سونگون قهرمانی رقابت‌های فوتسال کشور را به دست آورده است.

 مهم ترین ماموریت اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه است که باید به زودی راهی بازی های لیگ قهرمانان آسیا شود.

دیدگاه‌ها