کد خبر : 1706270 | 16 شهریور 1399 ساعت 12:49 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت و محرم؛ از بازوبند تا مربیگری

مدیرعامل فعلی سپاهان حالا فصل تازه‌ای از همکاری را با محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان آغاز کرده است.

ساکت و محرم؛ از بازوبند تا مربیگری

به گزارش "ورزش سه" پس از انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی سپاهان بالا گرفت و بسیاری از هواداران طلایی‌پوش امیدوار بودند تا ساکت بتواند نیمکت این تیم را در اختیار محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان قرار دهد؛ مذاکراتی که از همان روز نخست مدیرعاملی ساکت آغاز شد و سرانجام صبح امروز به صورت رسمی اعلام شد که محرم نویدکیا با قراردادی سه ساله سکان هدایت سپاهان را برعهده گرفته است.

 

ساکت و نویدکیا خاطرات بسیار خوبی را از همکاری با یکدیگر دارند و سال‌های اوج درخشش سپاهان در فوتبال ایران و آسیا نیز در حالی رقم خورد که محمدرضا ساکت در آن برهه مدیرعاملی سپاهان را برعهده داشت و محرم نویدکیا رهبر درون زمین طلایی‌پوشان بود و بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست.

 

روزی که محرم نویدکیا در حضور بازیکنان بزرگی همچون آرمناک پطروسیان، لئون استپانیان و مجید بصیرت در اوج جوانی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست هیچکس فکر نمی‌کرد آغاز حضور یک اسطوره دراین باشگاه باشد. بعد از بازیهای آسیایی 2002 و قهرمانی تیم ملی و حضور فیکس نویدکیا، با رضایت بزرگ‌تر های تیم و موافقت فرهاد کاظمی بازوبند را بازو بست تا آغاز موفقیت های خود و سپاهان باشد. زوج محرم و ساکت قهرمانی های بسیاری از جمله لیگ و جام حذفی بدست آوردند و با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان افتخارات بزرگی را رقم زدند. حالا اما پس تقریبا 9 سال ساکت و محرم دوباره در کنار هم قرار دارند تا این بار محرم در نقش سرمربی برای سپاهان افتخار آفرینی کند.

دیدگاه‌ها