کد خبر : 1706280 | 16 شهریور 1399 ساعت 13:20 | 53.8K بازدید | 5 دیدگاه

پرسپولیسِ ۱۴۰۰؛ بدون بهترین گلزنان فصل!

سرخپوشان پایتخت در فصل آینده بهترین گلزنان خود را در اختیار نخواهند داشت.

پرسپولیسِ ۱۴۰۰؛ بدون بهترین گلزنان فصل!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پای به لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد که مهم ترین عناصر هجومی خود را در اختیار نخواهد داشت. علی علیپور که ۱۲ گل در لیگ برتر زد و ۵ پاس داد گل داد، دقایقی قبل از هواداران این تیم خداحافظی کرد و مهدی ترابی نیز با ۱۱ گل و ۶ پاس گل، چندی قبل جدایی اش را اعلام کرده بود.

 

1525153

 

این در حالی است که آنتونی استوکس و کریستین اوساگوآنا نیز هر یک به اشکال مختلف به در خروجی باشگاه رسیدند و اگرچه جدایی مهاجم نیجریایی قطعی نیست اما باتوجه به عملکردش، امید چندانی هم به او وجود ندارد. همچنین منع خرید بازیکن و مربی خارجی سبب شده تا سرخ ها بازار خارج را هم از دست بدهند.

 

دیگر مهاجم سرخ ها یعنی مهدی عبدی با کشیدگی از ناحیه مچ پا شده و با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. امیر روستایی و آریا برزگر نیز تعداد روی هم کمتر از ۲۰۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده‌اند.

 

در چنین شرایطی عیسی آل کثیر که هنوز با پیراهن پرسپولیس در دیدار رسمی و غیررسمی بازی نکرده، تنها مهاجم اردوی قرمزها به حساب می‌آید و اگر در روزهای آینده اتفاق جدیدی رخ ندهد، گل‌محمدی کار بسیار دشواری برای لیگ قهرمانان آسیا پیش رو خواهد داشت.

 

 

جدایی بهترین گلزنان پرسپولیس در حالی اتفاق می‌افتد که پیش تر هم مهدی طارمی پس از دومین آقای گلی خود راه قطر را در پیش گرفت و سپس به پرتغال رفت؛ حالا هم ترابی به قطر رفته و علیپور در آستانه امضای قرارداد با تیمی پرتغالی قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها