کد خبر : 1706298 | 16 شهریور 1399 ساعت 14:28 | 50.3K بازدید | 26 دیدگاه

با جدایی علی علیپور

مذاکره پرسپولیس با اوساگوآنا برای تمدید

در شرایطی که امروز علی علیپور رسما از پرسپولیس خداحافظی کرده، به نظر می‌رسد اوساگوآنا بار دیگر با برنامه این باشگاه بازگشته است.

مذاکره پرسپولیس با اوساگوآنا برای تمدید

به گزارش “ورزش سه”، کریستین اوساگوآنا که در روزهای ابتدایی حضور در پرسپولیس توانسته بود شرایط رضایتبخشی را دنبال کند، بعد از شیوع کرونا و حضور در کشورش که با تاخیر برای بازگشت به تمرینات آماده سازی همراه بود، شرایط مناسبی را در روزهای پایانی لیگ دنبال نکرد که اوج آن در جدال با استقلال و دربی نیمه نهایی بود.

 

اوساگوانا که با قراردادی یک و نیم ساله با شرایط رضایت باشگاه برای تمدید در لیگ بیستم به عقد قرارداد با این باشگاه درآمده بود، طی روزهای اخیر البته در تمرینات تیم شرکت نکرده و خواهان مشخص شدن وضعیت مالی و قراردادش شده است. این بازیکن که اکنون با دو مشتری قطری و عراقی برای فصل آینده نیز وارد مذاکره شده، هنوز پاسخی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده است.

 

با این حال اکنون با جدایی قطعی علی علیپور و در شرایطی که سرخ‌ها تنها عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را در لیست مهاجمان خود در اختیار دارند، با نظر یحیی تصمیم به مذاکره برای ادامه همکاری دارند.

 

در این زمینه گفته می‌شود مبلغ اولیه برای مذاکره طرفین روی ۳۰۰هزار دلار خواهد بود و با توجه به اینکه مهاجمی در لیگ برتر برای انجام مذاکره وجود ندارد، مدیران پرسپولیس امیدوار به پیشبرد توافق و در اختیار داشتن این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

اوساگوآنا که در آسیا با ذوب آهن حضور داشته باید دید در صورت توافق با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان قادر به انجام خواسته‌های یحیی گل محمدی خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها