کد خبر : 1706346 | 16 شهریور 1399 ساعت 17:55 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام از بارسلونا تاوان سنگینی برای سوارز دارد؟

اگر مشکلات مالی لوییس سوارز با بارسلونا به درازا انجامد، یوونتوس دیگر برای خرید این بازیکن اقدام نخواهد کرد.

انتقام از بارسلونا تاوان سنگینی برای سوارز دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد لوئیس سوارز مصمم است باشگاه بارسلونا را به دلیل عدم تمایل به حفظ او در شرایط دشواری مالی قرار دهد، اما این امر می تواند انتقال او به یوونتوس را به تاخیر انداخته و احتمال حضور ادینسون کاوانی در این تیم را افزایش دهد. اسکای اسپورتس مدعی شد لوییس سوارز به علت اینکه رونالد کومان طی یک مکالمه تلفنی 90 ثانیه ای به او گفته یک باشگاه جدید پیدا کند عصبانی است.

 

1523329

 

هنوز یک سال از قرارداد سوارز باقی مانده و گزینه ای برای تمدید یک فصل دیگر نیز وجود دارد، بنابراین ستاره اوروگوئه ای می خواهد تمام دستمزدش را از بارسلونا بگیرد. باشگاه یوونتوس ترجیح می دهد سوارز با مذاکره برای فسخ با رضایت متقابل از بارسا جدا شده و در اولین فرصت تمرینات پیش فصل را با باشگاه جدید آغاز کند. هر چه مجادله طولانی تر شود، احتمال اینکه بیانکونری به فکر گزینه های دیگر افتد بیشتر است.

 

ادین ژکو، ستاره رم، آرکادیوش میلیک مهاجم ناپولی و البته مهم تر از همه کاوانی که بازیکن آزاد است را می توان اصلی ترین گزینه های یوونتوس قلمداد کرد. بدین ترتیب روزهای آتی نقش مهمی در انتقال احتمالی لوییس سوارز به تورین ایفا خواهد کرد. اگر مشکل او و باشگاه بارسلونا تمام شود، این بازیکن انتخاب یوونتوس خواهد بود و می تواند فصل بعد در سری آ بازی کند، اما اگر این اتفاق رخ نداد نام او از لیست آندره پیرلو خارج خواهد شد.

دیدگاه‌ها