کد خبر : 1706377 | 16 شهریور 1399 ساعت 19:17 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه جدید یوونتوس؛ مهاجم اتلتیکومادرید

آندره پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس علاقمند است آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد.

گزینه جدید یوونتوس؛ مهاجم اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جدا شدن گونسالو ایگواین از یوونتوس، مهم ترین اولویت این باشگاه در تابستان خرید یک مهاجم جدید خواهد بود و نشریه موندودیپورتیوو مدعی شد در صورت ناکامی در توافق با لوییس سوارز، یوونتوس برای خرید آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید در هفته های پیش رو اقدام خواهد کرد.

 

1525264

 

در روزهای اخیر به جز سوارز از بازیکنانی چون ادین ژکو و ادینسون کاوانی نیز به عنوان دیگر گزینه های یوونتوس نام برده شده، اما ممکن است مهاجم سابق بیانکونری دوباره لباس این تیم را بر تن کند. موراتا پس از پیوستن از رئال مادرید به یوونتوس در سال 2014 و با 15.8 میلیون پوند، دوره دو ساله موفقیت آمیزی را در تورین سپری کرد. این مهاجم 27 ساله از دوران حضور خود در این باشگاه در 93 بازی 27 گل به ثمر رساند و نقش مهمی در رسیدن یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان در آن فصل ایفا کرد.

 

موراتا در فصل آخر حضور پیرلو در ترکیب یوونتوس با او همبازی بود و سرمربی جدید بیانکونری شناخت خوبی از این مهاجم دارد. البته قرارداد موراتا در اتلتیکو مادرید تا سال 2023 اعتبار دارد و جذب این بازیکن مانند گزینه های دیگر به صورت رایگان یا ارزان نخواهد بود. بسیاری دوران حضور آلوارو موراتا در یوونتوس را بهترین روزهای این بازیکن می دانند و احتمالا خود او نیز بی میل به بازگشت به تورین نخواهد بود.

دیدگاه‌ها