کد خبر : 1706422 | 16 شهریور 1399 ساعت 22:50 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: فن دایک ثابت کرد که لیاقت توپ طلا را دارد

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا پیش از بازی این تیم مقابل هلند به تمجید از ویرژیل فن دایک و جورجو کیه‌لینی پرداخت.

بونوچی: فن دایک ثابت کرد که لیاقت توپ طلا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دو تیم هلند و ایتالیا در یکی از جذاب ترین بازی های لیگ ملت های اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آتزوری در بازی قبلی خود با تساوی 1-1 مقابل بوسنی متوقف شد و در سمت مقابل هلند موفق شد با یک گل لهستان را از پیش رو بردارد.

 

لئوناردو بونوچی مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا پیش از بازی این تیم مقابل هلند گفت: " ما 10 ماه از مسابقات ملی دور بودیم و به همین دلیل شرایط دشوار شد. در طول سه ماه قرنطینه ما دائماً صحبت می کردیم تا مطمئن شویم که هنوز هم یک تیم قدرتمند هستیم و می خواهیم به اندازه مسابقات مقدماتی یورو 2020 خوب عمل کرده و اتحاد خود را حفظ کنیم.

 

 

1524825

 

 

بعد از اینکه نتوانستیم به رقابت‌های جام جهانی 2018 راه پیدا کنیم، حالا به لطف بازیکنان جوان و تلاش های مربی دوباره به شور و اشتیاق بسیار زیادی دست پیدا کرده ایم. لیگ ملتها یک رقابت بسیار مهم است و قرعه کشی ابتدایی کار را برای مان دشوار کرده است."

 

بونوچی در ادامه به تمجید از جورجو کیه‌لینی و ویرژیل فن دایک پرداخت و گفت: " خوشبختانه ما شاهد تقابل دو تن از بهترین مدافعان جهان هستیم. فن دایک در لیگ برتر و تیم ملی ثابت کرد که لیاقت کسب توپ طلا را داشته است. این در حالی است که جورجو 15 سال بهترین فرم خود را حفظ کرده است."

 

 

1494073

دیدگاه‌ها