کد خبر : 1706473 | 17 شهریور 1399 ساعت 11:26 | 71.1K بازدید | 2 دیدگاه

شوت هایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان

سید محمد میری هافبک تیم نساجی راهی گل گهر سیرجان شد. بازیکنی که دو شوت تماشایی اش به استقلال و سپاهان شاید هیچ وقت از یادها نرود. به خصوص از یاد تماشاگران نساجی.

شوت هایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این دو گل بود که توجه به این بازیکن گیلانی زیاد شد؛ بازیکنی که بی انصافی است بازی اش را فقط در همین دو شوت خلاصه کنیم. او در همین فصلی که گذشت بارها و بارها در کنار دیگر هافبک دفاعی نساجی که در برهه ای میلاد سرلک بود و بعد از او عرفان معصومی ارایه گر بازی های خوبی برای نساجی در جلوی خط دفاعی بود اما گل هایی که به تیم استقلال و سپاهان زد موجب شد که بیشتر به چشم بیاید. البته این خصیصه فوتبال ایران است؛ بازیکنی که در فاز تهاجمی گل سازی می کند یا گل زنی بیشتر به چشم می آید تا بازیکنی که درفاز دفاعی درخشان ظاهر می شود.

 

نساجی علاقه زیادی داشت که محمد میری را حفظ کند اما دو مشکل بزرگ برای حفظ این بازیکن داشت؛ یکی اینکه قرارداد او به پایان رسیده بود و دیگری اینکه پیشنهاداتی که برای این بازیکن می آمد چندین برابر پولی بود که نساجی قصد داشت به این بازیکن پرداخت کند؛ در چنین شرایطی هم باید حق را به میری داد که راهی تیم جدید شود و هم نساجی که قادر به حفظ این بازیکن نبود. به این خاطر که نساجی در زمره تیم های خصوصی بشمار می رود و باید مبتنی بر توان هزینه کند. در غیر اینصورت خیلی زود از ادامه مسیر باز می ماند و این یک بحران برای نساجی تلقی خواهد شد.

 

نساجی در فصلی که گذشت در حالی بازی ها را با رتبه تک رقمی به پایان برد که قرارداد هیچ بازیکنی یک میلیارد تومان نبود؛ به نظر می رسد بیشترین پرداختی ها به بازیکنان نساجی تا 700 – 800 میلیون تومان بوده؛ اما امروز محمد میری با قراردادی راهی گل گهر سیرجان شده که چندین برابر دستمزد نساجی را دریافت خواهد کرد تا جایی که اگر قرار به ارزش گذاری شوت های محمد میری باشد باید گفت دو شوت او در بازی با استقلال و سپاهان هر یک بیش از یک میلیارد تومان برای او ارزش داشت.

 

گل گهر سیرحان فصل گذشته با نتایج خوبی که در هفته های پایانی لیگ برتر گرفت در جدول بازی ها باقی ماند اما این فصل با در اختیار گرفتن امیر قلعه نویی به دنبال ماجراجویی و کسب نتایج خوب در مسابقات از همان ابتدای بازی ها است.

دیدگاه‌ها