کد خبر : 1706560 | 17 شهریور 1399 ساعت 16:47 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

منچستریونایتد باید یک مدافع جدید جذب کند

ستاره بلغاری سابق یونایتد معتقد است این باشگاه برای فصل بعد به یک مدافع باکیفیت جدید نیاز دارد.

منچستریونایتد باید یک مدافع جدید جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، دانی فن دبیک هافبک هلندی آژاکس که مورد توجه تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد و بارسلونا قرار داشت، در نهایت با سران تیم انگلیسی به توافق رسید و با امضای قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست تا اولین خرید تابستانی این تیم لقب گیرد.

با این حال دیمیتار برباتوف عقیده دارد یونایتد باید به فکر تقویت تیم در خط دفاع باشد و در این راستا یک بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

 

 

1495714

 

 

مهاجم بلغاری سابق یونایتد گفت:« ‌فکر می کنممدافع میانی چیزی است که یونایتد باید به دنبال آن باشد. اگر آنها قصد دارند بازیکنی را بخرند، باید خیلی زود اقدام کنند. من فکر می کنم که در این پست آنها باید تقویت شوند. هر چیز دیگری در حال حاضر درست به نظر نمی رسد. یونایتد فصل گذشته خیلی از خط دفاع ضربه خورد و فصل بعد باید بتواند شرایط را تغییر دهد.»

 

 

1402028

 

 

او در ادامه گفت:‌«  از نظر من آنها به کسی نیاز دارند که بتواند مکمل هری مگوایر باشد. هری بیشتر بازیکنی است که توپ را از خط دفاعی بیرون می کشد و آن را به خط میانی می دهد، بنابراین شاید کسی که سبک بازی متفاوتی دارد به تیم یونایتد کمک کند.  آنها باید از همکاری های ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ در گذشته الگو بگیرند.»

 

دیدگاه‌ها