کد خبر : 1706615 | 17 شهریور 1399 ساعت 20:29 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک سابق یونایتد و تمجید از خرید جدید این تیم

دارن فلچر، هافبک سابق منچستریونایتد جذب دانی فن دبیک توسط این تیم را خرید فوق العاده ای برای شیاطین سرخ می داند.

هافبک سابق یونایتد و تمجید از خرید جدید این تیم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که منچستریونایتد بالاخره اولین خرید تابستانی خود را انجام داد و دانی فن دبیک با قراردادی پنج ساله به ارزش 35 میلیون پوند از آژاکس به جمع شاگردان اوله گنار سولسشر اضافه شد.

 

از طرفی پیش از این تاتنهام، رئال مادرید و بارسلونا نیز به شدت خواهان جذب هافبک هلندی بودند اما به نظر می‌رسد که حضور ستاره سابق منچستریونایتد یعنی ادوین فن درسار در کادر مدیریتی آژاکس این انتقال را تسهیل بخشید.

 

حالا و در همین رابطه هافبک سابق شیاطین سرخ به تمجید از خرید جدید این تیم پرداخته است. دارن فلچر در این باره گفت: " او یک بازیکن درجه یک است و فکر می‌کنم که خرید فوق العاده ای به حساب می آید. فکر می‌کنم برای بازیکنی در این سن و سال پرداخت چنین قیمتی اصلا مشکلی ندارد. من نمایش‌های او در فصل گذشته و هنگامی که با آژاکس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان 19-2018 رسید را تماشا کرده بودم و فکر می کنم که فن دبیک یکی از ارکان موفقیت این تیم بود.

 

 

1525174

 

 

آنچه من در مورد فن دبیک دوست‌دارم‌ به انعطاف پذیری اش در خط هافبک برمی‌گردد. او می‌داند که چه زمانی باید به عنوان شماره 10 عمل کند و چه موقع به عنوان یک هافبک که به عقب برمی گردد، عملکرد خوبی داشته باشد. معتقدم که او بازیکنی عالی و یک پسر خوب است و خرید فوق العاده ای برای منچستر یونایتد خواهد بود."

دیدگاه‌ها